Tormási Vyktória: Rólunk szólt

by - 10/01/2022

Fülszöveg: 

„Soha ​nem gondoltam magamra világmegváltó hősként vagy híres filmcsillagként. Úgy gondoltam elhamvadok az emlékkel melyet a jelentéktelen tegnap hagy maga után. Én a jelenben akartam lenni valaki. Nem számít, ha később senki nem emlékszik rám. Most lássanak. Most kapjam a tapsot. S ha majd a síromnál senki nem emlékszik a nevemre, csak egy tábla karcolja az akkori jelenbe nevem apró foszlányait, én akkor is tudni fogom, hogy éltem. Sőt mi több, az álmomnak éltem. Nem azért kell harcolni, hogy emlékezzenek ránk, azért kell harcolni, hogy lássanak. ”
Anna élete előre meg van tervezve, be van táblázva minden pillanata. Határozott elképzelései vannak a jövőjét tekintve, melytől semmi nem tántoríthatja el. De egy valamire nem számított. Hogy találkozik valakivel, aki felkavarja az álló vizet. Bizonytalan lesz minden, a jövője és az élete. Anna vergődik az elhatározás és az érzelmek között. Mi a fontosabb az ész vagy az érzelmek? Feladhatjuk az álmainkat és vágyainkat azért hogy újakat alkossunk valakivel? Meddig érdemes ellenállni a kísértésnek?

Tormási Vyktória legújabb könyvében ismét az érzelmeinkre szeretne hatni, olyan gondolatokkal mely mindannyiunk fejében ott motoszkál, mégsem merjük kimondani.

Véleményem:  

 Amikor belekezdtem én naiv azt hittem egy könnyű, laza, szerelmes regény lesz egy balettáncosról.


Aha. Nem. Nagyon nem. Ez a könyv egy érzelmi hullámvasút. Sokáig megyünk felfelé, aztán mikor nem is gondolná az ember elindulunk lefelé.  

 Hihetetlen történet egy karrierista lányról, aki csak a táncnak él és az minden álma, hogy bejusson a London Royal Balett Scoolba (ahova, amúgy tényleg nagyon nehéz bekerülni). Minden napjának minden percét betáblázza és pontról pontra halad. De mi van akkor, ha ennek a karrierista lánynak van egy bulizós, vadóc lakótársa, aki elrángatja bulizni? Mi történhet egy bulin, ahol a barátnőd bepasizik, egy zenekari taggal és lepasszol az énekesnek? 

 Vajon megéri küzdeni a szerelem ellen? Nem. Erre már rájöttem régebben és most is, olvasás közben. Csoda ez a könyv. Nem tudnám más jelzővel illetni. Mindenképpen ajánlom neked, ha:

- az igaz szerelem híve vagy 

- karrierista vagy

- ha szeretsz táncolni

- ha fontosak az álmaid

 Hiszen ez a négy mind megvan ebben a regényben. Az utolsó két fejezetet sírva olvastam végig éjjel kettőkor. Nem tudtam letenni, annyira magával ragadott. Nem hittem volna, hogy ennyire tetszeni fog ez a regény. 

You May Also Like

0 megjegyzés