Írás és írók book tag

by - 8/01/2018



Sziasztok!


A mai nap egy újabb book taggel érkeztem, melyre a kihívást köszönöm szépen Annának, a Lap lap után bloggerinájának. <3 Na, de vágjunk is bele. 


Első vázlat - Egy könyv vagy sorozat, amit még nem olvastál:

Sok olyan sorozat van, amit még nem olvastam. Itt gondolom arra vonatkozik a kérdés, hogy melyek azok a sorozatok, amiket el szeretnék olvasni. Hááát... A megkezdett sorozataim közül a Luxen, illetve Az Arab-sorozatot szeretném befejezni. Elkezdeni viszont a Sulijegyzetek sorozatot szeretném, aminek az első része már tavaly karácsony óta csücsül a polcomon. De az még mindig várat magára, hiszen most rendeltem meg 1+1-es akcióval Anna Todd Miután-sorozatának az első két részét. 

Második vázlat - egy könyv vagy sorozat, amit második olvasásra már nem szerettél annyira:

Nem emlékszem, hogy lett volna ilyen... 

Végső vázlat - Egy könyv vagy sorozat, amiért sokáig odavoltál:

Szent Johanna Gimi. Hiszen én annak a könyvsorozatnak köszönhetem azt, hogy könyvmoly lettem. 

A karakterek halála - Egy könyv vagy sorozat, amit megsirattál:

Hú... Sok könyvet tudnék ide felsorolni, hiszen én általában még a legkisebb dolgokon is sírok. Jó példa erre, amikor a Cinder és Ellában Ella apja kidobta/elajándékozta Ella (hozzáteszem, hogy DEDIKÁLT) könyveit. 

Lyukak a sztoriban - Egy könyv vagy sorozat, amiben csalódtál:

Ide sajnos Baráth Vikinek az Egy év Rómában c. könyvét kell, hogy mondjam. Nem igazán csalódtam benne, mert a stílusa ugyanúgy megvolt és tetszett, csak a történet témája valahogy nem kapott el. 

Írói válság - Egy könyv vagy sorozat, amit sosem fejeztél be:

*hosszas röhögés* Paulo Coelho: A kém. Aztán azt valahova nagyon szépen el is tüntettem. Viszont, hogy hova, azt ne kérdezzétek. Mai napig nem tudom. Ugyan úgy, mint az ominózus, oly sokszor emlegetett Micimackós rajzomat.

Visszajelzés - Egy könyv vagy sorozat, amit bárkinek ajánlanál:

Válogass a blogon! :D Neeem. Tomcsik Nóra: A változások kora-sorozat. Bármikor, bárkinek. Annak is, aki nem szereti a történelmet. Én is utálom, viszont ezt a könyvet bármikor elolvasnám. Már most könyörgök a szeptemberben érkező harmadik kötetért. 


Az én kihívottjaim pedig: Tamara

You May Also Like

0 megjegyzés