KÖNYVBEMUTATÓ: Budai Lotti: Shirzan szerelme

by - 11/09/2017

Mint tudjátok, - vagy, ha nem, akkor most megtudjátok -, hogy ma volt Budai Lotti új könyvének bemutatója, melyből mint látjátok két példányt is hazahoztam. Gondolom erről már következtettek arra, hogy miért is van megduplázva. Nyugi, nem ti pártok rosszul. Miután elolvastam a könyvet - az értékeléstől függetlenül - szeretnék nektek egy nyereményjátékot.

 Na, de most egy kicsit a bemutatóról: A egész onnan kezdődött, hogy öt perccel a kihírdetett kezdés előtt értem oda, ahol találkoztam Nikivel a Nikii blog bloggerinájával, akivel várakoztunk az ajtónál, mint ahogy ezt a dedikálásoknál megszoktuk. Ám kiderült rá kb. öt percre, hogy nyugodtan bemehetünk. 
 Hozzáteszem, hogy a könyvről nem sokat tudtam, csak láttam, hogy még fog jelenni és miután elolvastam a fülszöveget gondoltam elmegyek beszerezni a megjelenésre.
 Miután elkészült a könyveket én elkezdtem rajtatok is gondolkodni és azon, hogy valamivel kedveskednek kéne nektek. Tessék. Vagy ez túl sok? Na sebaj. Mindössze a nyereményjátékra még várnotok kell november végéig. De nyugi. Mindjárt itt van. Előbb szeretnék befejezni legalább egyet azok közül, amiket most olvasok. 
 Maga az írónő akkor lepett meg igazán, amikor megláttam. Nem hittem volna, hogy ilyen fiatal. Viszont azt szegénynek ugyanúgy megmondtam, hogy nagyok az elvárásainak, mert történelmi regény. Viszont megnyugtatott, hogy nem olyan, mint a Wikipédia. Itt már megnyugodtam. 
 Viszont nem is én lennék, ha nem cs*sztem volna el valamit. Ugyanis a sorba állva ugye két könyvet írtak fel nekem. Én hülye pedig pont azt írattam alá a nyereményjátékra, amiben benne volt a "nem értékesíthető" pecsét, tehát amin rajta van, hogy az én részemről adják a könyvet, mint bloggernek. Így aztán szóltam és kicseréltük. 
 Összességében alig várom, hogy olvassam, mert a fülszöveg (az évszámon kívül) nagyon bejött. A másik pozitívum pedig, hogy találkoztam Angelikával. Akinek egyébként eddig nagyon hálás vagyok, mert eddig nagyon úgy néz ki, hogy sikerült megszerettetni e velem a történelmi regényeket. Ezért is mentem el Lotti bemutatójára, mert már nem úgy állok, hozzá, hogy "fúj történelem", hanem megpróbálom, ha még nem tetszik, akkor finoman megfogalmazom.

You May Also Like

1 megjegyzés