Mandy Kristóf: Az utolsó fénysugár (ajánlás)

by - 8/10/2017

info@regenyeim.hu e-mail címen kérhető bővebb tájékoztatás és hivatkozzatok rám (Barta Laura) a megrendelésnél.

Megjelenés időpontja: 2017.08.19. 14.00-18.00 facebook esemény
Könyv ára: 2970 Ft azoknak, akik az első kiadásból rendelnek. És a postaköltséget most a szerző állja, ha előre utaltok. (ha a megjelenésen veszitek meg, akkor a második mondat nem érvényes.)
Fülszöveg: 

Ez a regény az Yperpérán legendája című, monumentális fantasy sorozatom 1. kötete.

A történet főszereplője egy fiatalember, aki a fivéreivel sorsot húz, majd elindulna három irányba. A kérdés, hogy három esztendő alatt ki viszi többre az életében. A fiatalember kilátástalannak tűnő helyzetbe kerül és már élni sincs kedve, így a tengerbe veti magát. Meg akar halni, de más sorsot szánt neki a végzete. Így jut el egy különös, de számára kezdetben nagyon rettenetes, sötétben lángoló világba és elkezdődnek hihetetlen kalandjai, melyek során sok izgalom és fordulat vár rá. Az elején majdnem bele is hal, de két segítője is akad. Az egyikük egy leány, akit azon a világon lenéznek, mutánsnak gondolván emberi külleme, szőke haja, kék szeme miatt. Másikuk pedig egy különös, szárnyas lény, aki váratlanul félholtan közéjük zuhan és aki kezdetben nem is sejti, ki is ő valójában.

Vélemény: 

Nekem nagyon tetszett, az első fejezettől kezdve izgalmas volt és letehetetlen. Két nap alatt elolvastam, ami nálam azért nagy szó, bár szerintem ebben az is benne volt, hogy nem nagy a terjedelme. Bár ebben az is benne van, hogy én a weboldalon (itt) olvastam a kisregény változatot, ami már önmagában egy helyét megálló történet. A cselekményről csak annyit mesélnék nektek, hogy van a főhősünk, neki pedig két bátyja, akikkel fogadnak, hogy vajon ki lesz az a szerencsés, aki három esztendő alatt dicsőségére és nagy vagyonra fog szert tenni. Ami ez után történik, az viszont egyelőre csak maradjon az én titkom. (APRÓ SPOILER, UGORD ÁT A MONDATOT) Csak azt nem értem, hogy az elején a tengerről, hogy került vissza a lakhelyére. Az a rész nekem zavaros volt. Annyit mondok, hogy egy újabb nagyszerű fantasy történetre leltem, ráadásul egy kezdő író tollából. Ami a szereplőket illeti, nekem egész szimpatikusak voltak. Kíváncsi vagyok,  folytatására.

Borító:

Amikor először megláttam, nem teljesen értette, hogy miért is ilyen, de aztán leesett és mostmár megbékéltem vele.

You May Also Like

0 megjegyzés