"Nagyon sajnáltuk, amikor vége lett az egésznek." - Interjú Hais Dorottyával

by - 8/11/2017

Hogy keveredtél ide? (Mármint a filmes világba) 

Még kiskoromban az egyik ismerősöm azt mondta, hogy jó arcom lenne egy filmbe és menjek el castingra, ami az elején nem igazán ment, mert nem értettem, hogy mi van. Csak odaálltam a kamera elé és csináltam, amit mondanak. De később belejöttem és sok szerepet megkaptam.

Kristóf keresett meg téged, vagy te magad jelentkeztél?

A menedzserünk. Dorkával egy menedzserünk van és ő hívott el erre a castingra. Kristóf behívott száz embert - köztük minket is - és ebből a százból választottak ki minket.

Mikor is forgattátok ezt a kisfilmet?

Három éve.

Hány éves is voltál akkor? 

Tizenegy. (nevet)

Élvezted a forgatást?

Igen, nagyon jó volt. Egy hét volt a forgatás és a kórus, meg ugye mi a stábtagok nagyon összenőttünk. Úgyhogy nagyon sajnáltuk, amikor vége lett az egésznek.

Ha jól olvastam, akkor a te énekhangodat valamelyik ottani kórustag adta?
Igen, nem én énekeltem, hanem volt a Rebeka, az egyik kórustag, neki nagyon szép hangja van, nekem meg nincs, szóval így oldottuk meg.

A sportra visszatérve: Miért váltottál?

Azért, mert úsztam és szertornáztam egyszerre mindkettő más volt, így abba kellett hagynom az egyiket. A szertornát választottam, viszont ott egy évre rá eltört a lábam, ezért visszamentem úszni, de egy év kihagyással egy kicsit sok volt. Úgyhogy a kettő sportnak a keverékét szerettem volna csinálni és így jött a műugrás, mert az veszélyes.

Tehát te szereted a veszélyes dolgokat. 😄 Most készülsz valamilyen versenyre?

Igen, most két hét múlva lesz az európa bajnokság és nemsokára utazunk. (Már volt. Az interjú június 11-én készült)

You May Also Like

0 megjegyzés