Dönts okosan book tag

by - 8/21/2017

Köszönöm szépen a kihívást a Könyves boldogság blog bloggerinájának, hogy kihívott erre a kihívásra. 

1. Már csak egy helyed van a helyesírási versenyre készülő csapatodban, kit választanál, hogy teljes legyen a csapat? 
Maya Whitier vagy Budai Rebeka


Maya Whitely a Forbiddenből. Magam sem tudom miért. Talán azért, mert miközben olvastam a könyvet nekem egy okos és jó tanuló karakternek tűnt. Beka azért nem, mert belőle kevesebbet nézek ki. Nem azért, mert magántanuló és - szépen szólva - tesz magasról a tanulásra, de úgy őszintén, nem tudom megindokolni.

2. Mindkét karakter meg akar ölni, kit ölnél meg először, hogy jobb túlélési esélyeid legyenek? 
Ryan Walsh vagy Cameron Morgan

Ryant választanám, mert Camival még meg tudnék küzdeni. Azt hiszem. :D 

3. Te vagy a hajadon (/agglegény) a Nagy Ő című műsorban, és döntened kell közülük. Kinek adnád a rózsád?
Damon Black vagy Daniel Smith

Juj. Kemény páros. Mégis azt hiszem, hogy inkább Danielt választanám a Kavargó Rózsaszírmok c. könyvből. Neki eddig nem tűnik olyan nagynak az egója, mint Daemon-nek, bááár... Ki tudja, hogy az írónő mit alkot a későbbiekben. 

4. Téged választottak ki a körzetedből, hogy részt vegyél az Éhezők viadalán, melyik karakter jelentkezne helyetted a leginkább? 
Oliver Bright vagy David Wish

Egyértelmű, hogy Olly. Az indokot meg megint nem tudom, de szerintem bátran megtenné, mert nekem egy olyan karakternek tűnt, aki képes megvédeni magát és bárki mást is, ha kell. 

5. Egy elhagyott szigeten ragadtál. Melyik karaktert áldoznád fel a kannibalizmus oltárán? 
Brennan Lawson vagy Josh Adamson Abrams

Josh. Nem tudom, ő valahogy nem volt annyira kedvelhető karakter számomra. Így inkább Brennnant választanám az Egy nap talánból. 
6. Te vagy a következő DC/Marver szuperhős (természetesen saját tv műsorral), ki lenne a segítő társad?
Macey McHenry vagy Rachelle Morgan
Ebben az esetben Rachelle-t választom, mert szerintem ő ha nem is pontosan, de tudna segíteni.

7. Egy Avokádó imádó céget vezetsz, kit rúgnál ki a kommunikációs képességek hiánya miatt? 
Owen MacClay vagy Brian Oliver
Pá-pá Brian. :( Szegényt nagyon szeretem, viszont szerintem nem lenne jó munkaerő. Inkább meghagyjuk neki a színészi pályát. Ott "csak" szöveget kell tanulni. 

8. Épp befejeztél egy könyvet, amiben a kedvenc karaktered meghal, ki vigasztalna meg?
Nagy Márk vagy Fenyvesi Olivér

Én inkább Olivért választanám a Túl szépből, mert Márk szinte mindent elhülyéskedik. Persze, ha képes komolyan viselkedni, akkor jöhet ő is. De az esetek kilencven százalékában nem tud, így inkább Olivért választom. 

9. Ugh, egy középiskolában vagy. Melyik karakter lenne benne a népszerűek klikkjében?
Alex Tree vagy Victor Wall 

Na jó, mondjuk ez így nagyon egyszerű párosítás, tekintve, hogy Victor már vagy negyven éves volt a történetben. :D Így inkább Alex. Meg belőle ki is nézem. 

10. Eljött a nap; végre egy évvel idősebb lettél! Melyik karakter felejti el a születésnapodat? 
Adam Avens vagy Madeline Furukawa Whittier

Szerintem ez inkább Adamre lenne jellemzőbb. :D Maddy-t nem hinném, hogy elfelejtené. Nem olyan karakternek tűnt, aki bármit is elfelejt. 

11. Épp most találtál egy feltörekvő booktube sztárt, melyikük lenne az?
Ana Moreno vagy Chloe Staton
Anát gondolnám inkább erre a kérdésre. Ő szerintem többet olvas, mint Cloe. 
12. Ottalvós buli! Sajnos csak egy embert hívhatsz át, kit választanál? 
Ellamara Valentina Rodríguez vagy Lena Wall

Ellát választanám, mert vele jól el tudnék beszélgetni. És szerintem ha vele beszélgetnék, nagyon hamar meglenne a spanyol nyelvvizsgám.
13. Bumm, terhes vagy (/teherbe ejtettél valakit). Ki az apa (/anya)?
Lochan Whitely vagy Ridge Lawson
Ridge-ből valamiért előbb gondolnám, de én Lochant egy nagyon jó apának gondolnám. Ha pedig eltekintünk attól, ami a Forbidden végén (no spoiler) történik, akkor maradok mellette és inkább Lochan legyen a gyerekem apja. 

14. Elküldtél egy nagyon fontos üzenetet. Ki lenne az aki csak „látta”, de nem válaszol? 
Juliette Coleman vagy Catherine Elwood

Catherine-ből kinéznem. Ha egy kicsit összegabalyodnak a párjával (nem akarok spoilerezni), akkor szerintem képes lenne arra, hogy nem válaszol. 

15. Most ébredtél, ideje reggelizni. Az anyukádat/apukádat valaki helyettesíti, de vajon ki? 
Avengeline Clark vagy Emma Tree 

Ebben az esetben  inkább Emma. Gili is jó lenne pótanyukának, de ő még túl fiatal. Bár ki tudja, mit hozna az élet. 

Én kihívottjaim:
Barbi, Anna, Lili
Zsófi

You May Also Like

0 megjegyzés