Itt jártam ma #1: Leiner Laura dedikálás

by - 7/22/2016

Hát. Hol is kezdjem. Picivel (egy-két perccel) több, mint egy óra sorbaállás után végre sikerült
eljutnom az írónőhöz, addig pedig végig beszélgettem, találkoztam ismerősökkel és mivel a barátommal voltam, így aztán ténylegesen jó volt. Amikor megérkeztem - kb. tíz perc keresgélés után - beálltam a sorba és először úgy voltam vele, hogy "Hú, ennek sose lesz vége", de aztán jött Linda (Laura testvére) és megkérte azokat az olvasókat, akik több (két-három) könyvet hoztak, azok egyet válasszanak ki, amit névre szólóan szeretnének dedikáltatni, mert Laura már egykor elkezdte a dedikálást, holott ugye csak négyre volt kiírva.
Mivel én csak egy könyvet vittem (legalábbis egy Leiner Laura könyvet, amúgy pedig három volt nálam :D) így nem nagyon volt miből válogatnom, de az előttem és a mögöttem lévő "idegenek" (akiket nem ismerek személyesen) úgy vettem észre, hogy bőszen válogattak a két-három (négy) könyv közül, amit dedikáltatni hoztak, ugyanis az volt kiíva az oldalra, hogy bármennyit hozhatunk. 
 Egy óra sorbaállás után végre bejutottam a könyvesboltba és dedikáltattam a könyvet, (Nélküled) amit végre megkaptam és alig várom, hogy elkezdjem. 
 Bár ahogy észrevettem voltak olyanok, akik a sorban is olvasták Laura könyveit (nem tudok és nem is akarok nevet említeni, mert nem akarom, hogy megsértődjenek, vagy ilyesmi).
 Amikor bejutottam és végre dedikáltattam hőn szeretett könyvemet (jó, nem túlzok :D) csináltunk egy selfie-t, ami picit homályos lett, de nem érdekelt. Azért beállítottam profilképnek. Miután Laura aláírta a könyvem éppen mentünk volna megállított még egy kicsit és mondta, hogy az ötödik rész (utolsó előtti) megjelenése őszre várható, aminek nagyon megörültem, mert imádom ezt a sorozatot. 
 Én nagyon jól éreztem magam a dedikáláson és nem csak azért, mert tavaly óta mindig úgy megyek dedikálásra, hogy Laura megkérdezi, hogy "Laura, ugye?" vagy éppen köszön, hogy "Szia Laura!". Nekem ez nagyon nagy öröm és remélem nem csak nekem volt iszonyatosan jó ez a dedikálás, hanem másnak is. 

You May Also Like

0 megjegyzés