Berecz Ramóna, avagy egy újabb fantasy könyv születik

by - 7/24/2016

Mi volt az oka, hogy elkezdtél írni?

Hm... Talán általánosban kezdődött, amikor megtanultam írni. Állandóan fogalmazásokat gyártottam, és kikértem a magyartanárom véleményét róla. A saját élményeimet írtam le meseszerűen, gonosz boszorkákkal, hős megmentőkkel. Talán kicsit most is ezt teszem. Oka igazából nem is volt, csak jött és kész, mint egy reflex, vagy ilyesmi.

A magyartanárod mit szólt ezekhez?

Ez második osztályban volt. Elsőben máshová jártam, ott gonoszak voltak velem a tanárok, azért jöttem el. Azt mondta a tanárom, hogy szerinte a régi rossz élményeimet írom ki magamból, ettől nyugszom le. Az írás jó stresszoldó.

Az igaz. Mi hozta az ötletet erre, hogy Fantasy regényt írj.

Ez a műfaj áll hozzám a legközelebb. Filmekből, sorozatokból, könyvekből is ezt részesítem előnyben. Próbálkoztam egyszerű, romantikus regénnyel, de az valahogy nem teljesen az én terepem. Egy darabig élvezem, aztán elmegy tőle a kedvem. Így inkább maradtam a fantasynál.

És miért nem írsz azokról, amiket szeretsz és a mindennapjaidban csinálsz?
Azokról írok. Fantasyval vegyítve.      

Hogyan jött maga a történet, hogy egy ilyen lányról írj?

Nem szoktam nagyon agyalni. Minden, amit leírok, az spontán jön, az ötlet is csak úgy beugrott alvás előtt. Olyankor jönnek a legjobb gondolatok.

Mondhatjuk, hogy egy álomból született a könyv?

Ez tetszik. Igen.

Ennek a könyvnek tervezel folytatást?

Persze, már a második rész negyedét meg is írtam, és már a harmadik könyvnek is megvan a tervezett borítója.

Hány részesre tervezed?

Egyelőre három rész tervezett. 

Mesélnél egy kicsit a főszereplőről?

Léna igazából túl átlagos lány, mind belsőleg, mind külsőleg. Amikor a változás bekövetkezik apró lépésenként, de kilép a komfortzónájából. Nem csak a különleges tulajdonságai teszik őt átlagon felülivé... Minden, amit kibírt, amit elbírt viselni csodálatra méltóak, és minden egyes lépésével egyre
csak erősebb lesz és különlegesebb.
És magáról a történetről mesélnél egy kicsit?
Léna nem is sejti, hogy épp a tizenhatodik születésnapja lesz az utolsó nap életében. Talán nem kellett volna hagynia osztálytársának, hogy hazakísérje, hiszen már az első pár perctől érezte a veszélyt és azt, hogy a srác valamit rejteget. A táskája tartalma titkos, és senki sem kaparinthatja meg, még a rablók sem, akik megtámadták őket. A fiú nem adta oda nekik a táskát, még a fenyegetések ellenére sem. A lány a sokktól nem megdermedt, hanem a srác elé ugrott, amikor rálőttek. A puska dörrenése elvette Léna életét, feláldozta magát... A lány új lehetőséget kap az életre, egy új testben, cserébe embereket kell megmentenie a haláltól. Innentől Léna élete fenekestől felfordul, és különféle megpróbáltatások veszik kezdetüket. Nem elég, hogy titkolnia kell a gyászoló szerettei előtt a kilétét, még a srác is ellene fordul, akit megmentett. Egy titokzatos lány, Niki is a képbe kerül, akinek az élete talán veszélyben van. Lénán a sor, hogy megmentse, de nem csak ez köti össze őket. Niki pont úgy néz ki, mint Léna előző teste, a szemük színét kivéve, de ez talán csak a véletlen műve. Léna megfogadja, hogy küldetései mellett kideríti, hogy mi volt az a titok, amiért az életét adta, közben olyan összefüggéseket talál az esetek között, amelyek megrémisztik.  

Érdekesnek hangzik. Mikorra várható a megjelenés?

Azt nem tudom, egyenlőre kiadóknál fogok próbálkozni, ha készen lesz a szinopszis. Talán a munkálatok közül ezt a legbonyolultabb összehozni, persze csak a regény megírása után következik a sorban.

Sok sikert a kiadáshoz. Remélem minél hamarabb olvashatjuk.

Köszönöm! Én is nagyon várom már, hogy a kezemben foghassam a könyvet. Mindig is ez volt a legnagyobb álmom.

UI.: Én már beleolvastam a könyvbe és nagyon tetszik.
Trailer itt látható

You May Also Like

0 megjegyzés