Alice Oseman: Fülig beléd zúgtam 3.

by - 11/16/2022

Fülszöveg:

CARTE POSTALE

Szia Tori!
Párizs csodálatos! Én, Nick és a barátaink szuperül érezzük magunkat! Viszont… volt némi dráma Taóval, és… hát, csomó minden történt. Majd otthon elmesélem!!

Charlie
x x x

Véleményem:

 Nick és Charlie megint alkotott. Ezúttal az osztálytársaikkal és a lányiskolával Párizsba mentek és ezeket a kalandokat követhettük nyomon mi, olvasók. Megint egy nyálas, szerelmes, ugyanakkor hasfogósan vicces képregényt kaptunk a szerzőtől, aminek külön örülök. Végre eljutott olyan pontokra is a történet, amiért eddig csak könyörögtem, hogy derüljön már ki. Megtörtént. Könnyebb lett. Illetve a karakterfejlődés megjelenítése is nagyon tetszett Nick és Charlie szemén keresztül. 

Az emberek azt gondolják, hogy ha valaki nem heteró, akkor kb. KÖTELES azonnal elmondani a családnak meg a barátoknak. Pedig nem kell elmondanod senkinek, amíg te nem állsz rá készen.

 Az egyetlen, akit nem szívleltem a történetben az Nick bátyja volt. Mert neki is muszáj volt felbukkannia. MIÉÉÉÉRT? Ez volt az a képregény, amit becsuktam és azt kérdeztem magamtól: Hol a negyedik rész? Pedig nem nagyon szoktam képregényeket olvasni. Ám ez a történet annyira magával ragadt, hogy nem tudok máshogy viszonyulni hozzá. Charlie és Nick párosa már olyan cuki, hogy az már nyálas. Alig várom, hogy a negyedik kötetben ismét nyáltengerben fürdőzzek. :D 

– Csak azt mondtam, hogy Charlie őrülten beléd volt zúgva.
– Kuss már!!
– Alkonyat-szinten epekedett utánad.

 Aki olvasta: Nektek, hogy tetszett? Mi a véleményetek a kötetről?

You May Also Like

0 megjegyzés