MINI ÉRTÉKELÉS - Baráth Viktória: A jófiú

by - 11/19/2020

Fülszöveg: 

A főnök című regényből megismert Oliver Jones ügynök története, amelyben feltűnik az Igazság-trilógia főszereplője, Hannah Jones.

Véleményem: 

 Véleményem szerint tökéletes kiegészítője volt mind A főnök-sorozatnak, mind pedig az Igazság-trilógiának. Habár az utóbb említett trilógiát még nem olvastam, de biztos vagyok benne, nem véletlenül fonódtak így össze a szálak. Érdekes volt újra Anát látni a szemem előtt, na meg Oliver karaktere is kíváncsivá tett A főnök sorozatban. 
 Izgalmas és könnyed olvasmány volt, amit szerintem kár lett volna nem elolvasni, az írónőnek pedig nem megírni. 


"Annak szenteltem az életem, hogy kiálljak azokért, akik nem elég erősek ahhoz, hogy megvédjék saját magukat."

3. oldal


You May Also Like

0 megjegyzés