Könyvtáras book tag

by - 10/05/2017

Először is köszönöm szépen Annának, a Lap lap után bloggerének a kihívást. 

1. Könyvesbolt vagy inkább könyvtár? Indokold!

Mind a kettőnek megvan a maga hangulata és mind a kettőt szeretem. Viszont ha választanom kéne, akkor egyértelműen a könyvesboltot mondanám. Mégpedig egy ok miatt: lassan olvasok és így legalább nem kell hosszabbítgatnom és visszavinnem, hanem otthon lehet egy saját könyvtáram. 

+Melyik kedvenc karakteredet tudnád elképzelni, mint könyvtáros/könyvesbolti eladó?

Most sokan tudni fogják, hogy miért őket mondom, és mi jutott eszembe: Ella Rodríguez a Cinder és Ellából. :D 

2. Milyen gyakran jársz könyvtárba? Egy vagy több könyvtárat látogatsz?
Az utóbbi időben elhanyagoltam ezt a szokásomat, mert Fótra vagyok beiratkozva, Pestre pedig nem szeretnék, viszont ha most a közösségi szolgálatos izé összejön, akkor gyakrabban fogok lejárni egy ideig.
+Melyik kedvenc karaktereddel mennél szívesen könyvtárba? 
Brian a Cinder és Ellából, vagy tőlem akár Ella is jöhet, de szerintem velük inkább nem mennék sehova hármasban, mert abból ki tudja, mi lenne. Ajaj. Ebbe belegondolni is rossz. Bár Ellával jól meglennék. Hacsak nem állnak le Briannal könyvekről vitatkozni, mint legutóbb, amikor először találkoztak. :D 
 3. Szoktál ezt-azt találni a könyvtári könyvekben, amit az előző olvasó bennfelejtett a lapok között? Mit?
Sajnos még nem volt szerencsém hozzá. Pedig örülnék neki. Nagyon szokott neki a könyvmoly, ha ilyeneket talál egy könyvtári könyvben, nem igaz?
+Melyik kedvenc karakteredet látnád szívesen egy könyvjelzőn?
Daemon! Ja, de ő már rajta van egy könyvjelzőn. Akkor... Ha gonosz lennék, akkor azt mondanám, hogy a saját könyvem főszereplőjét, de nem vagyok az, úgyhogy így Danielt  mondom a Kavargó rózsaszirmokból (aminek nem mellesleg a napokban jelent meg a folytatása. ITT tudtok könyvet rendelni, ha olvastátok az első részt, vagy írjatok az írónőnek Facebookon - M. G. Brown) 
4. Szoktál beszélgetni a könyvtárossal, szokott neked könyveket ajánlani?
Sajnos még nem beszélgettem könyvtárossal. A könyvtárba én mindig célirányosan megyek/mentem, kikölcsönzöm/kikölcsönöztem a könyvet és megyek a dolgomra. Vagyis haza, olvasni. 
+Melyik könyves karakterrel beszélgetnél szívesen, mert véleményed szerint lenne közös témátok?
Bexi (Bexi-sorozat), Arienn (Balla Adrienn-sorozat), Cammie (Gallagher Girl-sorozat)  
5. Van kedvenc könyvtárad, akár a könyvek, akár a szépsége miatt?
Fóti Városi Könyvtár. Otthonos és békés. Nagyon szeretem. Jó volt oda járni és remélem nemsokára többet is meg fogok ott fordulni. 
+Ki az a karakter, aki mostanában a legjobban idegesített és biztosan nem vinnéd el a kedvenc könyvtáradba?
Öööö... Mennyi időtök van? 
6. Nem könyvtár, de hasonló kezdeményezés a Könyvmegálló. A Te lakóhelyeden vagy környezetedben működik könyvmegálló, kipróbáltad már? Mi a véleményed róla?
Sajnos nem pedig nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy milyen. A ti lakóhelyeteken van? Szóljatok és rohanok oda. 
+Melyik az a könyv, aminek a legjobban örülnél, ha megtalálnád a könyvmegállóban?
Jelen esetben most az Origin, de amúgy a Dalok Paulának c. könyv eredeti nyelvű (spanyol 💕) kiadása. 
Kihívottjaim:
   
 
 
  

  

You May Also Like

0 megjegyzés