Itt jártam ma #4: Könyvpremier - Többek által (beszámoló + nyereményjáték)

by - 9/29/2016

Sziasztok!
Az instagrammomra nemrég kiraktam egy posztot, (az "információ" sávban megtaláljátok) ahol kiírtam egy nyereményjátékot. De hogy ez honnan is jött? Ma voltam a Wesselényi utcában Julia Lewis Thomson első könyvének bemutatóján, amiről természetesen lesz is majd kritika a blogon (mármint a könyvről). A szerző volt olyan kedves és adott nekem egy ingyen recenziós példányt, mellé pedig négy darab könyvjelzőt, így azt gondoltam, hogy ezt kisorsolom köztetek. És hogy ehhez MIT KELL TENNED? Lássuk:
  1. Lájkold be a facebook oldalamat. ITT találod. 
  2. Oszd meg a bejegyzést.
  3. Kommentelsz, (mindegy, hogy ide vagy facebookra) ha kész vagy.
SORSOLÁS: OKTÓBER 28.

You May Also Like

0 megjegyzés