Nőnap - Kedvenc női karakterek 2022

by - 3/08/2022

 

Nőnap alkalmából gondoltam tereljük a témát a nőkre. Hm. Meglepő mi? Nőnapon nőkről beszélni. Vagyis inkább fiktív női karakterekről. Kik a kedvenc női könyvszereplőim és miért?

5. Katy

Amikor Katy karakterét megismertem az Obszidiánban nem tartottam kezdetben méltónak erre a listára, azonban az első rész vége felé kiérdemelte. Szerintem, ha az ember nőként olvassa, akkor bele tudja magát képzelni Katy helyébe. Kérdés, hogy mennyien csinálnák végig azt, amit Katy.


4. Lilla 

Lilla az Élni akarokban alaból egy erős szereplő. Nem is kell belekezdeni a történetbe ahhoz, hogy ezt megállapítsuk (azonban megjegyzem nem árt, mert iszonyúan szép történet). Lilla ugyanis gyógyíthatatlan beteg és amikor megtudja, hogy már csak egy kis ideje van hátra "útjára indul", hogy megvalósítsa bakancslistáját, mielőtt eljön a vég. Ekkor találkozik Noellel, a fotós sráccal (Helló! :D) és bár tudja, hogy semmi komoly nem lehet köztük, mégis enged a sorsnak és mellé szegődik. Vajon csak barátként? 


3. Cammie

Cammie Morgan történetét a Gallagher Girls sorozatban ismerhettem meg, melynek csak sajnos csak az első két részét tudtam elolvasni, mert a többit nem fordították le, hiszen megszünt a kiadó. Cammie a Kivételes Ifjú Hölgyek Gallagher Akadémiájára járt, ami egy kémiskola és erősen elzárva tartják őket a kinti világtól. Egészen addig, amíg új tanár nem érkezik és kinti feladatra mennek, ami teljesen felforgatja Cammie életét. Vajon mi történt?

2. Stella Grant

Stella a Két lépés távolságban bukkant fel. Ő szintén beteg, annyi különbséggel, hogy ő CF-es, azaz cisztás fibrózisos. Végigkövethetjük Stella harcát saját magával és a környezetével, akik óva intik mindentől és mindenkitől a fiatal lányt. Pedig ő csak szerelmes akar lenni. Aztán jön Will, aki mindent felforgat...

1. Lili Elbe 

Lili... Liliről már ódákat zengtem a blogon. Úgyhogy őt csak úgy itt hagyom.

You May Also Like

0 megjegyzés