BORÍTÓLELEPLEZÉS: Amira Stone - A mágia rabjai 2. (Elszakítva)

by - 11/09/2021



FÜLSZÖVEG:

Amikor döntened kell, melyik utat választod.
Áruló foglalta el a palotát.
Kein, a kitaszított ezt látszólag kihasználja, és miközben segédkezet nyújt a hatalom átvételéhez, egyre több különleges képességet fedez fel magában.

A halott király lányai menekülni kénytelenek.
Ene rabként ébred egy felkelőkkel teli hajón, viszontagságai során barátságok, szövetségek és szerelmek szövődnek.
De mekkora árat kell fizetnie a bosszúért?
Mena és Ray a túlélőket mentik, mígnem kénytelenek elszakadni egymástól. Rayt ígérete köti, Menát a nyomasztó bűntudata és a kötelessége.

Hárman három különböző úton indulnak, bár a céljaik közösek.
Vajon az útjaik összeérnek valahol?
Vajon Ray és Ene szerelme elég erős?
És vajon ki a meeshai? Kié az igazi hatalom?
Titok, cselszövés, szerelem, és szenvedélyes küzdelem a túlélésért Amira Stone új regényében.

Két hercegnő és a két számkivetett fiú történetének folytatása, egy váratlan csavarral.

És akkor lássuk a borítót:

Előjegyzési link
Moly.hu kívánságlista


EXKLUZÍV IDÉZETEK:

#1

„Nem csak a tettek lehetnek bűnösek, a gondolatok is, és azokat csekély módon irányíthatjuk.”

#2

„Túl rövid az élet a gyűlölethez. Mérges voltam, de léptem egyet előre, neked is ezt kéne tenned.”

#3

„Kegyed oly csodásan fest, mint a hajnali ábrázatom, egy átdorbézolt éjszaka után. Megtisztelne azzal, hogy elfogad tőlünk egy kis rizspárlatot, ami meggátolhatná, hogy úri okádékát szerény tatomra terítse?”

A SZERZŐRŐL:

1984-ben születtem Sátoraljaújhelyen, és jelenleg is vidéken élek a családommal.
A könyvek szeretete terelt az írás felé. Ha nem akadt a polcomon olvasatlan könyv, a
meglévő meséket továbbképzeltem, újakat alkottam, és ez által az írás titkos szenvedélyemmé vált. Mára megrögzött könyvvásárló lettem. A táskámban mindig lapul egy regény, és akármilyen hosszú volt egy nap, az olvasásra mindig szakítok időt.


Hobbiíróként többféle zsánert kipróbáltam, de a mesék iránti rajongásom sosem szűnt meg, nem nőttem ki a hercegnők, lovagok és boszorkányok világát. Így tudatosult bennem, hogy a fantasy az én világom, ahol a klasszikus meseelemeket rejtő történeteket a felnőttek számára is izgalmassá és élvezhetővé lehet tenni.

Az írásaimmal szórakoztatni szeretnék, olyan könyveket alkotni, amelyek kalandosak, fordulatosak, és egy esős délután képesek elfeledtetni az olvasóval a hétköznapokat.

You May Also Like

0 megjegyzés