NyárZáró 2020 - Helló ősz!

by - 9/02/2020


  Milyen gyorsan eltelt ez a három hónap! Nem igaz? Egyik pillanatban még bizonyítványítványosztás után léptem ki az iskola kapuján most meg már azon kapom magam, hogy vége a nyárnak. Döbbenet, milyen gyorsan el tud repülni három hónap. Főleg most, hiszen se fesztiválok, se nagyobb rendezvények nem voltak. 
 Bár egy igazi könyvmolynak ez sem baj, hiszen bent marad és olvas. Én is így tettem, habár az én nyaram nem volt fenékig tejfel, hiszen sok volt a családi veszekedés, de ezeket nem nagyon szeretném fírtatni. Ilyenkor mindig az olvasásba, vagy az írásba menekültem. 
Nézzük is meg, miket olvastam a nyáron, na meg, hogy olvasásban mennyi volt az oldalátlagom:

Borsa Brown: Sapho 2. (Májusba kezdtem, de beszámítom nyári olvasmánynak)
520.oldal

Hajnal Kitti: Hinta
300.oldal

Yvonne Sruck: A fiúk hülyék, a lányok is
212.oldal

Bakos R. Laura: Megélt életek
570.oldal

Anne L. Green: Elfojtott indulatok (novella)
77.oldal

Anne L. Green: Elfojtott indulatok 1.
480.oldal

Hajnal Kitti: Főnix
476.oldal

R. Kelényi Angelika: Barcelona, Barcelona
364.oldal

Holly Miller: Álmomban már szerettelek
478.oldal

Völgyi Anna: Vigyázhatnál a szádra, Laurám!
272.oldal

Összesen: 3749.oldal

 Tehát olvasás terén elég tartalmas nyarat tudhatok a hátam mögött. Kíváncsi vagyok, hogy az ősz milyen lesz. Egy biztos: végre összeszedtem a recenziós példányaimat egy Excel fájlba, így végre nyomon tudom követni saját magamat. Igen, ennyire unatkoztam a nyáron, hogy megcsináltam. 
 Azonban... Ami nem könyves téma. Hálás lehetek ennek a nyárnak, hiszen segített rájönni, hogy ki is vagyok valójában és megmutatta azt, hogy amit én eddig magamról hittrm, az nem én vagyok. Hanem akkor ki? - kérdeznétek ti. Valaki teljesen más. A közeljövőben az egyik értékelésemből kiderül. 

Őszre a terveim? Egyelőre fogalmam sincs. Mindig is spontán ember voltam, így úgy vagyok, hogy majd kialakul minden. Ahogy az én életem is.

Nektek milyen volt a nyaratok? Meséljetek itt kommentben és beszélgessünk egy jót. 

You May Also Like

0 megjegyzés