"Eléggé szórakoztató, hogy csak én tudom, hogy a könyvben mi igaz és mi nem." - interjú Völgyi Annával

by - 9/22/2020

Forrás: Atlantic Press Kiadó
Facebook oldala


Mit jelent számodra most az írás és mit jelentett akkor, mikor elkezdted?

Olyan könyvet szerettem volna írni, amilyet én magam szívesen olvastam volna. 2017 nyarán "fogtam írásba először", mert kedvet kaptam hozzá, persze az a húsz ezer szó, amit akkor begépeltem, utána hamarosan ment a kukába.

Mesélnél egy kicsit magadról?

30 éves vagyok, épp próbálom befejezni a doktori tanulmányaimat (ami persze még odébb van, de igyekszem kitartani). Közben sokat olvasok, plusz írok, amennyit tudok. Próbálok nem kapkodni, nem görcsölni rajta, hanem élvezni az alkotói folyamatot. Egy kiskutyával osztozom a napjaimon, imádom a nyarat és a vízközeli helyeket.

Vannak olyan dolgok a történetben, amit a saját életedből merítettél?

Természetesen. Eléggé szórakoztató, hogy csak én tudom, hogy a könyvben mi igaz és mi nem.

Tervezel a könyvnek folytatást?

Eddig terveztem, de tegnap eldöntöttem, hogy a közeljövőben nem lesz folytatás. Helyette egy új sztorival szeretnék előállni. Bocsánat, ha ez most kiábrándító :D

Ha választanod kéne, ki lenne a kedvenc szereplőd a történetből, és miért?

Laura <3 – nem is kérdés 

Illetve kedvenc jelenet? (Spoiler nélkül)

Már nem emlékszem, milyen jeleneteket írtam pontosan.

Mit üzennél a már meglévő illetve jövendőbeli olvasóidnak?

Nagyon köszönöm, hogy megtiszteltek az olvasással, akinek tetszett, remélem olyan történetet kapott, amit nem felejt el egyik napról a másikra, de az sem baj, ha mégis.

You May Also Like

0 megjegyzés