R. Kelényi Angelika: Az ártatlan - A grófnő árnyékában könyvbemutató

by - 4/10/2017

 Tegnap délután megrendezésre került R. Kelényi Angelika legújabb könyvének megjelenése, mely Az ártatlan - A grófnő árnyékában címet kapta. A könyvbemutatóra viszonylag sokan összegyűltek, (bár nem annyian, mint amennyien Borsa könyveinél szoktak lenni, de sokan voltunk) aminek ha jól láttam maga a szerző is örült és az olvasók is várták már az eseményt. 
 Amikor elkezdődött a bemutató Angelika először is köszöntötte a résztvevő olvasókat, aztán pedig beavatott minket abba a két titokba, melyre a facebookon hívta fel a figyelmünket.
 Az egyik az volt, hogy ő lett az Álomgyár online magazinjának a főszerkeszője - bár eddig is az volt -, csakhogy mostmás pénzért csinálja, nem csak úgy. 
 A másik pedig, hogy Az agyam eldobom
című kötete hamarosan bővített kiadásban lesz kapható. 
 Miután ezeket elmondta mondott még pár dolgot a regényről, meg a borítóról, aztán pedig mindenki megvásárolhatta, aláfirkanthatta a kötetet. Illetve fotózkodhatott az írónővel és a könyvvel együtt. 
 Ez után pedig az ott lévő bloggerek (én és a Kitablar bloggerinája Barbi) mehettek oda és kérhettek recenziós példányt, illetve nyújthatták oda a szerzőnek, hogy írja alá. Szerintem az örök emlékként fog élni bennem, amikor Barbi kérte, hogy menjek oda vele a kiadóvezetőhöz mert nem mert recipéldányt kérni. 
 Miután mind a ketten megkaptuk alá is írattuk és mind a ketten jól meglepődtünk, hogy felismert minket a szerző (még én is meglepődtem, pedig nem kellett volna, hisz minden megjelenésen ott vagyok).
 Maga a szerző így első szemtől-szembeni találkozásra nagyon szimpatikusnak tűnt, annak ellenére, hogy az általános iskolai történelemtanáromra emlékeztet, akit tiszta szívből utáltam. Na, mindegy.
 Ez után Barbi még odaosont Böbéhez (Anne L. Green) és leegyeztetett vele egy interjút, majd mentünk is haza. 

You May Also Like

0 megjegyzés