Szerdai fa imádat - Book Tag

by - 3/15/2017

A mai kihívásra a Bookhunters blog hívott ki nemrég molyon és gondoltam most megcsinálom. 🙂

1. „Ha én fa lennék, semmi okom nem lenne rá, hogy szeressem az embereket.” - Maggie Stiefvater: The Raven Boys – A hollófiúk - Avagy egy könyv utálatos szereplőkkel

Szűcs Vanda: Egy ikerpár titkos naplója 1. 

Sokan szidják ezt a könyvet, amit nem igazán értek. Jó, nem egy remekmű, de azért gondoljuk bele. Ha te írnád életed első könyvét, mire számítanál? Viszont az tény, hogy a szereplőkön látszik, hogy karakterkidolgozás NEM volt a történet előtt.

2. Annyi növény van itt, erre pont egy olyanba ütközünk, ami visszaüt.” - J.K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája - Avagy egy igazán ütős könyv

Tabitha Suzuma: Forbidden - Kimondhatatlan

Nemrég fejeztem be és... Áh... Kész roncs lettem ettől a könyvtől. Egyszerűen fantasztikus. Csak bár ne így lett volna vége...

3. „Tudtad, hogy minden elkapott levél egy boldog napot jelent?” - Maggie Stiefvater: Shiver – Borzongás - Avagy egy boldogságosan boldogságos könyv, minden dráma nélkül

Helena Silence: Enigma

Nem nagyon olvastam még ilyen könyvet. Talán ebben nem nagyon van. Mit ne mondjak. Szeretem a drámát. Kivéve színházban. :D

4. „A fák élnek, a műanyag nem.” - Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos - Avagy egy élő, lélegző sztori, ami nem hagy nyugodni

Julia Lewis Thomson: Többek által

Ez a sztori tényleg élt és lélegzett, mert az írónő valamilyen szinten az életéből is merített dolgokat.

5. „A fák között elvész a perspektíva. Meg az irány. Talán maga az élet is ilyen.” - Charles Martin: Hegyek között - Avagy egy könyv, amiben elvesztél

Rácz-Stefán Tibor: Túl szép

Ebbe a történetben tényleg elvesztem és bármikor képes lennék újraolvasni. Egyszerűen fantasztikus az író stílusa. :)

+1. „Úgy rémlett, mintha az összes fák suttogva beszélnének, híreket és mindenféle fondorlatokat közölnének egymással valami ismeretlen nyelven; az ágak meg ide-oda hajladoztak és markolásztak, pedig nem is fújt a szél.” - J. R. R. Tolkien: A Gyűrű Szövetsége - Avagy egy párbeszédekben gazdag könyv

Jennifer L. Armentrout: Ónix

Nehéz volt a választás, mert van néhány ilyen könyvem. De sikerült. Azért erre esett a választás, mert talán ebben van a legtöbb (szerintem). Engem nem feltétlen zavart, sőt jó volt.

Kihívottjaim: 
Barby
Virág
Lili

You May Also Like

0 megjegyzés