Megérkezett az Oblivion 3 borítója

by - 3/07/2017

 Nemrég napvilágra hozta a Könyvmolyképző Kiadó az Oblivion 3. részének a borítóját, melyet ugye Daemon szemszögéből olvashatunk. A borító szerintem fantasztikus lett. Kíváncsi vagyok a történetre is. :) Ha egyszer eljutok odáig erről is olvashattok a blogon. :)

Na és akkor itt a borító: 

Jennifer L. Armentrout – Oblivion 3. – Feledés

Amikor elszántam magam arra, hogy bizonyítsam az érzéseimet, komolyan beszéltem. Katy soha többé nem kételkedhet bennem – és most, hogy túljutottunk a zökkenőkön, újra és újra fellobbannak köztünk a lángok.
Csakhogy még én sem védhetem meg a családtagjaimat, ha eltökélik, hogy kiszabadítják a szeretteiket.
Mindazok után, amiken keresztülment, Katy sem ugyanaz már, mint azelőtt. Még mindig változik, és fogalma sincs, mi lesz a folyamat vége. Lépésről lépésre fedezzük fel az igazságot, és amikor szembekerülünk a hibridek vizsgálatára és kínzására kiépült titkos kormányzati szervezettel, ráébredünk, hogy nincsenek határok.
A halál a mindennapjaink része lett. Onnan kapunk segítséget, ahonnan a legkevésbé várnánk, és a barátainkról is kiderülhet, hogy halálos ellenségeink – de nem fordulunk vissza.
Akkor sem, ha az eredmény örökre összetöri a világunkat.


You May Also Like

0 megjegyzés