Becca Prior - Carol Souya - Hayden Moore: Mesés könyv - Csodák márpedig vannak

by - 5/03/2020

Fülszöveg:

A newkids kiadó különleges kiadványa három szerző műveit foglalja magába.
A kötet nagy formátumú, kemény borítós, igazi gyűjtői csemege.
Bánhalmi Norbert fotóművész képei teszik igazán kihagyhatatlanná.

Carol Souya
Maurice és a Rózsa, avagy a szívtelen herceg meséje

Becca Prior
Kölcsöncsalád

Hayden Moore
A Bukowski-projekt
Minden rendben…

Véleményem:

Carol Souya: Maurice és a Rózsa, avagy a szívtelen herceg meséje

Carol új szerző volt számomra, hiszen eddig nem olvastam tőle. Maga a történet nagyon aranyos és rendkívül humoros. Mondjuk mi más is lehetne, ha egy tizenegy éves kisgyerek szemén keresztül éljük meg azt, ahogy a nagybátyja párt talál. Imádtam minden sorát, ezek után pedig kétségek nélkül kezdek majd neki a könyvének. 
 Maga a történet egy-egy ponton olyan volt, mintha egy sci-fit olvasnék, hiszen amikor a kisfiú elkezdte belső monológként, hogy neki hogy és mint van a családja, néztem egy nagyot. Azonban a végére egy végtelenül aranos kis történet lett. Igazi tümdérmese. 

Idézet: 

"A kívánságainkat néha valóra váltjuk."

22. oldal

"– Ne szakíts félbe Arthur! Az emberek nem non-stop gonoszak, néha belefáradnak a gonoszkodásba, és akkor egy kis ideig jók lesznek. Szóval a vállamra tette a kezét, és azt mondta, hogy ne bánkódjak, mert ez is ugyanúgy elmúlik, mint a többi. Aztán elkísért a kapuig, kezében a seprűjével…
– Tudtam, hogy seprűn jár a boszorkány! – csaptam a tenyerembe.
– Arthur!
– Jól van, befogom. Mondd tovább!"

30. oldal

Becca Prior: Kölcsöncsalád

 Becca most is, mint mindig hozta a formáját. Ahhoz képest, hogy nem egy teljes regény, hanem csak egy novella, mégis egy teljesn történet. Fantasztikusan megírva, kerek véggel. Na meg persze a szokásos erotokus szállal. A jelenetek most is szépen és élethűen lettek megírva, mint mindig. Egy szóval: imádtam. Ruben és Donald párosa nekem nagyon bejött és imádtam őket. Amikor először megláttam a címet elgondolkodtam, hogy mi a fene lehet ez a tőrténet, de összességében egy nagyon cuki kis történet.

Idézet:


"– Szerintem te vagy a karácsonyi ajándékom."

67. oldal

"Hogy kell megfogalmazni szalonképesen, hogy síkosító szivárog a seggemből, geciszagom van és büdös a szám?"

88. oldal

Hayden Moore: A Bukowski-projekt

 Shemar és Felix története elsőre belegondolva kicsit hihetetlen sztori, de nagyon aranyos. Hiszen itt szó szerint első látásra szerelemről volt szó. Shemar egy csetediák, aki egy hírtelen változás miatt került az eredeti célálomása helyett Prágába. Ám ezt - ahogy a történet is mutatja - nem igazán bánja meg. Hiszen megismeri Felix-et. Nagyon édes történet volt az övék, főleg az, mikor Felix "befenyítette" Shemar-t, hogy csak akkor szeretkezik vele, ha elismétli azt a cseh szót, amit ő mondott. Jó kis nyelvtanulás nem tagadom.

Idézet: 

Ebből a tőrténetből nem tudtam volna olyan sorokat kiragadni, amik különösen tetszettek volna. Az egész történet ilyen.

Hayden Moore: Minden rendben...

Aaron és Gareth története kicsit érdekesen kezdődött. Először megismerhettük Aaron-t, aki az exe miatt bánkódik. Aztán a történet egy kicsit ugrik az időben és drága főhősünk éppen a barátaival nyaral. Na, de milyen szerelmes sztori kezdete lenne, ha nem hagyna el valamit? Vagyis nem elhagyja, csak a bőröndjét cserélik el. Azonban közel sem hittem volna, mi alakulhat ki egy ilyen szituációból. Imádtam ezt a történetet (is).

Összességében: 

 Az egést könyv fantasztikus volt. A novellák és a hozzájuk tartozó lépek nagyon jó párost alkottak. Imádtam olvasni most és ezáltal biztos vagyok benne, hogy nem utoljára vettem a kezembe a könyvet. 

You May Also Like

0 megjegyzés