Book Tag

by - 6/18/2017

1. Melyik könyv van a polcodon a legrégebb óta?
 
Hú! Talán a Dalok Paulának c. könyv, amiről szerintem lesz is értékelés a blogon, mert nagyon újra szeretném olvasni. 

2. Mit olvasol jelenleg, mit olvastál ezelőtt és mit fogsz ezután?
 
Most olvasom: Nicola Yoon: Minden, minden
Ez előtt: Colleen Hoover: Egy nap talán
Ez után: Katie Françoise - A harag ébredése
 
3. Melyik az a könyv, amit mindenki szeret, de te utálsz?

Szerintem nincs olyan. Én általában nem utálok egy könyvet sem, max nem szeretem egy-egy részét. 

4. Melyik az a könyv, amit folyamatosan mondogatsz magadnak, hogy elolvasod, de valószínűleg nem fogod?

Nincs olyan. Én minden könyvet elolvasok, amit eltervezek, max halasztom egy kicsit.

5. Melyik az a könyv, amit nyugdíjas korodra is megőrzöl?
 
Az összes könyv.

6. El szoktad olvasni az utolsó oldalt előbb, vagy megvárod a könyv végét?

Mindig megvárom a könyv végét. :) Szerintem az úgy nem jó, ha elolvasod az utolsó oldalt, mert mi van, ha ott van a könyvnek a legnagyobb spoilere?

7. Köszönetnyilvánítás: papír és tintapazarlás vagy érdekesség?  

Szerintem érdekesség.
 
8. Melyik karakterrel cserélnél szívesen helyet?

Sokan utálni fognak, meg nem értik a válaszomat, de én Bexivel (Leiner Laura: Bexi-sorozat) szívesen cserélnék helyet. De nem csak vele. Még van pár szereplő, akik helyében szívesen lennék. 

9. Van olyan könyv, ami valami különlegesre emlékeztet az életedben? (hely, idő, személy)
 
Veréb Emesének a Segítség, már megint egy gyökérrel járok című könyve. Volt már néhány olyan szituáció, ahol visszaköszönt a könyv. 
 
10. Mondj egy olyan könyvet, amit érdekes módon szereztél meg!

Forbidden. Az volt az első molyos vásárlásom. :D 

11. Adtál már egy könyvet valami egyedi okból egy különleges személynek?
 
Még nem.

12. Melyik könyv volt veled a legtöbb helyen?
 
Igazság szerint mindegyik addig van nálam, amíg olvasom, vagy ha éppen dedikálásra viszem őket. 

13. Van olyan kötelező olvasmány, amit középiskolában nem szerettél, de pár évre rá kiderült, hogy nem is olyan rossz?
 
Középsulis vagyok és hála a jó égnek nincsenek kötelező olvasmányaink. Bár az osztály 99%-a miatt elkelne néhány. 

14. Használt vagy új könyvek?
 
Új. De a használt is jó, csak annak nincs új illata. :D 

15. Olvastál valaha Dan Brown-könyvet?

Nem. 

16. Megtörtént már valaha, hogy a filmadaptáció jobban tetszett, mint a könyv?

Nem. Bár most kíváncsi leszek augusztus harmadikán a Minden, mindenre. 

17. Volt már veled valaha, hogy éhes lettél olvasás közben? Szakácskönyv is számít.

Volt. :D

18. Ki az a személy, akinek a könyvajánlását mindig megfogadod?
 
Bloggerek ajánlását szoktam leginkább megfogadni. Meg néha ismerősökét. 
 
19. Van olyan könyv a komfortzónádon, kedvenc műfajodon kívül, amit végül imádtál?

Enigma. Az volt az első fantasy kategóriába sorolt könyvem, és imádtam. 

Kihívottjaim:
Kitablar
Lap lap után
Olvassunk együtt
Anya olvas

You May Also Like

0 megjegyzés