Leiner Laura: Valahol - Bexi 5. Borító

by - 8/28/2016

Már nagyon vártam, hogy erre a bejegyzésemre is sor kerüljön. Mint a címből is látjátok Leiner Laura ma 17:00-kor napvilágra hozta a Bexi sorozat 5. kötetének címe, ami "Valahol" lett.  Nekem nagyon tetszik maga a borító és szerintem nagyon jó lett. Bár Laura borítóit amúgy is szeretem, mindegy melyik kiadónál van. Jó, lehet szidni érte, ez az én véleményem. Nagyon szeretem ennek a borítótervezőnek a munkáit. :) Laura kiírta a hivatalos oldalára, hogy a könyv hivatalos megjelenése OKTÓBER 15.-e. Legalább van miért várni a sulit. Gyorsabban telnek a napok.
Na, és akkor lássuk a borítót: 
 Amikor először instagrammon belefutottam a borítóba már akkor szerelem volt első látásra. Rögtön az jutott eszembe, hogy ez vajon mennyire lehet véletlen, hogy nekem két nap múlva egy violinkulcs lesz a csuklómra tetoválva, Laura új borítóján pedig szintén ez van rajta. #szeretjükazírónőnket. Laura minden megjelenésnél ugye szokott csinálni egy kommentversenyt, amit minden Leiner Laura olvasó vár. Azt tanácsolom, hogy figyeljétek az oldalt. Bár ha szoktad olvasni a könyveit, akkor nem kell mondani.Mindenkinek sok sikert kívánok és nézzétek Laura oldalát, hogy mikor is fogja kirakni, mert aztán lehet, hogy lemaradtok róla. Remélem sikeretek lesz és felkerültök a borítóra. Már csak a teljes borítót kell megvárni. Az viszont már hamar el fog jönni.

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. A sulikezdes egyik pozitivuma: Leiner Laura~Valahol♥ Majd kuldj kepet a tetkodrol! ♪

    VálaszTörlés
  2. Van egy szomoru hirem.
    Holnap nem megyek suliba, mert beteg vagyok.
    Pedig annyira vartam hogy elkezdodjon a suli! :(

    VálaszTörlés