Love, Simon trailer - avagy mi a véleményem eddig az adaptációról

by - 1/25/2018

 Bizonyára már hallottatok a Simon és a homo sapiens lobbi című könyv alapján készülő filmről. Nemrég került napvilágra a filmnek az első trailere, amely engem nagyon megfogott. Tulajdonképpen ez a trailer adta meg az utolsó löketet ahhoz, hogy beszerezzem a könyvet.

 

 Bár a könyvet még nem olvastam végig, annak ellenére alig bírom letenni. 
 Maga a trailer alapján a film el fog térni
nem egy dologban a könyvtől, de semmi nem lehet ugyan olyan. Akkor viszont nagyon felháborodtam, amikor megláttam azt a hírt, hogy eltólták a Love, Simon  (inkább így írom, mert magyarul valami - kicsis káromkodás 3, 2, 1... #£¥&₩ címet adtak neki) hazai premierjét. Hiszen már úgy vártam. Részben ezért is kezdtem el huszonötödikén a könyvet, hogy még a film előtt elolvassam.  
A trailer ugye gyakorlatilag azt mutatja be, hogy mi is zajlik le Simonban. Hogy nem akar előbújni. Itt a kérdés: Miért? Mert fél. Nem? Nekem nagyon ez jött le. Ahhoz képest előbb-utóbb mindenki, ahogy Simon is, megtalálja a boldogságot. 
 Maga a könyv egy úgy nevezett sztereotípiát dönt fel. Mégpedig azt, hogy a tizennyolc év alatti gyerekek gondolatainak kilencven százalékban megdönthetőek. Itt gondolok arra, hogy Simon tizenhat éves kora ellenére száz százalékig biztos a homoszexualitásában.
 Aki látta a trailert és azon morfondírozik, hogy megnézi a filmet, ámde még nem olvasta a könyvet, annak nagyon ajánlom  előtte. Hiszen mint tudjuk, az esetek kilencven százalékban jobbak a könyvek, mint az abból készült filmek. Viszont azt meg kell mondanom, hogy nem tűnik pokolian rossznak. Az pedig csak egy plusz, hogy Nick Robinson szerepel benne. Az viszont nagyon is igaz valamilyen kísérteties módon, amit drága barátnőm, a Molyrágta sorok bloggerinája, Zsófi mondott. Mégpedig azt, hogy valamiért mindig azokat a filmeket tolják el, amikben Nick Robinson
szerepel. Mert most például nézzük meg, hogy a Minden, minden mennyivel később jött. Most ezt is eltolták júniusra. Hát mit ne mondjak, fantasztikus. Én ennek csak annyiból örülök, hogy bőven lesz időm addig kiolvasni a regényt. Viszont akkor is. Mi a francnak kellett eltolni a premiert? Ráadásul az még egy plusz, hogy logikátlan a magyar címe. De most komolyan. Love, Simon az esedeti címe, ami nekem elsőre szintén fura volt, ámde utána megláttam tegnap a magyar fordítás. Köszi, Simon. Mi ez a cím? Tény, hogy nem vagyok jó angolos, de azért ezt a két szót még én is tudom. A "love"-ból, hogy lett "köszi"? Valaki talál benne logikát?

 Ezektől eltérően szerintem ez egy érdekes film lesz, és bár nem szoktam nagyon filmet nézni, ezt száz, sőt ezer százalék, hogy meg fogom. Már csak azért is, mert ha a trailer ellenére kilencven százalékban tér el a könyvtől, akkor is írhatok róla a blogon (természetesen nem kocsis káromkodással. 

You May Also Like

0 megjegyzés