Book Blogger Teszt 2018

by - 1/16/2018


Zsanett, a Luthien könyvvilága bloggerinája hívott ki a Book Blogger Teszt kitöltésére. Az ő bejegyzését IDE kattintva elolvashatjátok. 

A kitöltés elején meg kell említenem a szabályokat:
1.) Köszönd meg annak, aki kihívott és linkeld be a blogját!
2.) Válaszold meg a 10 kérdést!
3.) Hívj ki legalább 5 embert!
4.) Tudasd ezzel az 5 emberrel, hogy kihívtad őket!

1. Top három könyves dolog, ami idegesít

- Idegesítő karakterek: Nem tudom összerakni, hogy a szerzők néha hogy tudnak ilyen hülye karaktereket kitalálni. Komolyan. Olyankor már én is okosabbnak érzem magam, pedig nem vagyok egy észlény.
- Logika: Nem egy olyan könyvet olvastam, ahol egy-egy résznél nem tudtam értelmezni, mit akar az  író. Egyszer-kétszer el kellett olvasnom ahhoz, hogy belássak a sorok közé.
- Idegesítő nyávogós szereplők: Az ilyen karakterek - és úgy alapjáratom az életben az ilyen emberek

2. Három könyves vallomás

- Számomra az egyik legfontosabb egy könyvben, ami alapján kiválasztom őket az a cím és a fülszöveg. 
- Ennek okául vannak olyan könyveim, aminek émejgek a borítójától. 
- Ezért általában az ismerőseim és a barátaim kicsit dilisnek szoktak nézni, de én imádom ölelgetni és szagolgatni a könyveket. Mintha örök kisbabák lennének. 

3. Az utolsó alkalom, amikor sírtál egy könyvön

Amikor másodszorra olvastam a Cinder és Ellát. Nem tudom miért, de annál a könyvnél a "legnormálisabb" jelenetnél is sírtam. Pl, amikor Ella apja közölte a lányával, hogy elajándékozta a könyveit.

4. Könyvek száma az éjjeli szekrényeden

Három

5. Kedvenc rágcsálnivalód olvasáshoz

Olvasáshoz??? Kaja??? Ki az a kétlábú élőlény, aki megalkotta ezt a kérdést? Tuti nem százas.

6. Három könyv, amit bárkinek ajánlanál
  1. Rácz-Stefán Tibor: Túl szép 
  2. Simon Elkeles: Tökéletes kémia
  3. És gyanítom a jövőre nézve Becca Prior Tanítvány-sorozatát is ide sorolhatom, ugyanis az első harminc oldalt nézve, már megnyert magának az írónő. 
7. Egy kép a könyvespolcodról

Könyvespolcom legfelső
és középső polca, valamint
a könyveim egy része.

 8. Milyen sokat jelentenek neked a könyvek?
 
 Nekem olyanok, mint a gyerekeim. Jó, hogy nevükön nem szólítom őket. Na jó, néha azt is megteszem, de pszt. :D

9. Legnagyobb könyves titkod

Nem jut eszembe ilyen.

10. Kihívott bloggereim 

- Zsófi, a Molyrágta sorok bloggerinája
- Alíz, az Olvassunk együtt bloggerinája
- #nemnevezemnevén, a Könyves pillanatok bloggerinája
- Betti, az Írók között blog bloggerinája
- Avril, a My relationship with bloggerinája

You May Also Like

0 megjegyzés