CÍM- ÉS BORÍTÓLELEPLEZÉS: Sam Wilberry új regénye

by - 3/10/2018



Íme a borító. 
Fülszöveg sajnos még nincs, de hamarosan az is olvasható lesz. Viszont most a borítón van a hangsúly, na meg a címen. Szerintem fantasztikus lett! 
Egy biztos: baromi ügyes volt a fotós, aki Sam párja, Gergő. 
Érdekesség, hogy a fotó a lakásukon készült. 
Na, akkor lássuk a borítót: 


Maga az elképzelés nekem nagyon tetszik! A cím betűtípusáért meg egyszerűen odavagyok… Sam küldött nekem egy előtte-utána képet, és azt mondta, megmutathatom Nektek is. Naná, hogy kaptam az alkalmon! Baromira nagy külöbség van a kettő között. Maga az elképzelés meg fantasztikus. Amikor még csak a backstage képeket küldte, nem is gondoltam, hogy ilyen jó lesz… 


Várható megjelenés: 2018 tél vagy 2019 első félév. mWave, 450 oldal.  

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Csodás lett! Gratulálok!Alig várom a megjelenést!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csodás lett.😍😍
    Várom, hogy a kezemben legyen.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges! 😍😍😍 Külön dícséret jár Gergőnek! ☺ Már alig várom, hogy a kezemben tartsam!

    VálaszTörlés
  4. Eszméletlenül jól sikerült a borító,alig várom,h olvassam!😊

    VálaszTörlés