MINI ÉRTÉKELÉS - Baráth Viktória: A Főnök nagy napja (novella)

by - 4/15/2018


Véleményem:

 Baráth Viki megint nagyot alkotott. Akkorát, amekkorára nem számítottam. Ryant közelebbről is megismerhettük és rájöhettünk, hogy a kemény macsó pasas mögött létezik nagyon mélyen egy érzékeny, törődő pasi, akiért szetintem sok lány ölne. Te is. Viszont Viki, mond, hogy ez csak egy kis részlet volt a könyv folytatásából. Nem volt hiányérzetem az utolsó mondat után, mert sejtettem, mi van ott, de olvastam volna még egy kicsit (mondjuk egy olyan plusz nyolc/kilencszáz oldallal tovább).
 Vikinek eddig az összes művét szerettem. Amióta ki lett írva a csoportjába, hogy megírja ezt a novellát, azóta tűkön ülve várom, hogy mit tartogat nekünk Ryan. Sok jót. Mint mindig. Ryanben nem lehet csalódni. Szerintem minden nő szereti, akinek van egy kicsi szíve. Az, hogy milyem terület áll mögötte, az egy más kérdés. 
 Az első pár oldalt már úgy olvastam végig, hogy majdnem szóltam anyunak, hogy rakjanak üvegbe, mielőtt szétfolyok. Annyira édes volt Ryan. Nem néztem volna ki ezt belőle. De... Mégis. Minden férfinak van egy érzékeny oldala. Ryannak miért ne lenne? Persze, hogy van. Itt a bizonyíték. 

Kedvenc jelenet:

Olvasd el az első pár oldalt és tudni fogod.

Kedvenc idézet:

"Egy vadászt sem izgat fel, ha a préda önként összeesik a lábai előtt."

12. oldal

Kedvenc karaktert felesleges írnom, mert gondolom sejtitek. 

Borító:

Baromira tetszik ez a stílus, amit Vikinek kialakítottak, hogy csak egy fél arc van a borítón. Hasonló, mint Borsánál. IMÁDOM! ♥️

You May Also Like

0 megjegyzés