Vi Keeland sajtótájékoztató

by - 10/03/2019

Fotó: Fb - Álomgyár
Könyvesboltok
 Tegnap délután háromkor volt Vi Keeland USA Today és New York Times bestseller szerzőének magyarországi állomásán a dedikálása, melyet megelőzött egy bloggerek/vloggerek számára megrendezett sajtótájékoztató.
 Az első pár percben a kiadó egyik vezetője (akire megjegyzem, sokat kellett várni) elmondta, miket fogunk hallani, mi lesz egyáltalán a programnak a menete. Aztán pedig megkezdődött a beszélgetés, ahol a kiadó egyik szerzője R. Kelényi Angelika beszélgetett az írónővel, mindezt egy tolmács segítségével. A szerző végtelenül kedves és aranyos volt mindenkivel. Egész délután mosolygott, és nem csak azért mert ez volt a dolga. Örült nekünk, az olvasóinak,  akik örömmel jöttek el, hogy dedikáltassák könyveiket, na meg az újonnan megjelent két kötetet.
 A sajtótájékoztató elején lett volna lehetőség arra, hogy a bloggerek/ vloggerek interjút készítsenek a szerzővel, ám én erre nem vállalkoztam, hiszen nem tudtam, hogy lesz tolmács is.
 Bevallom nektek, kicsit féltem elmenni,
Fotó: Fb - Álomgyár
Könyvesboltok
hiszen az a majdnem fél év kihagyás, mit elkövettem a blogon egy kicsit megborított engem. A végén lehetett kérdéseket feltenni az írónőnek, ám nekem egy se jutott eszembe, ezért nem kérdeztem, viszont fantasztikusabbnál fantasztikusabb kérdések vették célba az írónőt. Egy nagyon kis részt, csupán egy perc néhány másodpercet felvettem nektek a beszélgetésből, hiszen szerettem volna egy kicsit megmutatni, milyen is volt, azonban sajnos nem engedi csatolni. 
 Egy szónak is száz a vége: jelenleg Leiner Laura: Emlékezz rám című kötetét olvasom, azonban utána szerintem belevetem magam az új szerzeményekbe és igyekszem mielőbb visszarázódni a régi rendszerbe. 

You May Also Like

0 megjegyzés