FILMAJÁNLÓ: Jégvarázs 2.

by - 11/30/2019

Leírás: 

Miért született Elza varázserővel? A válasz egyszerre szólítja el a lányt és jelent veszélyt a királyságra. Annával, Krisztoff-al, Olaffal és Svennel együtt veszedelmekkel teli utazásra indul, hogy fényt derítsen a titokra. Legutóbb hatalma túl sok volt a világ számára, most azonban mindenki azt reméli, elegendő lesz.

Véleményem: 

 Nekem a Jégvarázs második része bevallom, hogy sokkal jobban tetszett. Véleményem szerint jobban ki volt dolgozva, sokkal több izgalom volt benne, mint az elsőben, hiszen az egész film alatt a szereplők Elza varázserejének forrását akarták kideríteni.
 Ez a kaland sok mindent tartogatott a szereplők és a mese nézőinek is. Bár azért megmondom őszintén van különbség aközött, hogy felnőtt fejjel nézed, vagy gyerek szemmel. Hiszen annál a jelenetnél, mikor Anna elalszik a barlangban és másnap más ruhában ébred, én nemes egyszerűséggel csak megszólaltam, hogy "De gyorsan ruhát cserélt!". Persze ez csak egy megszólalásom volt a hatszázból, hiszen felnőtt szemmel olyanokat észrevesz az ember, amit egy gyerek soha nem venne észre.

 Sok pletyka keringett arról, hogy milyen fordulatokat fognak beletenni a mesébe, ám semmi nem történt, azonban szerintem nem is kellett volna bele. Ez a mese így volt tökéletes. Nem hiányzott belőle semmi. Legalábbis nekem nem.
 A szereplők ugyan olyan viccesek voltak, mint az első részben - sőt, talán azt is megkockáztatnám, hogy viccesebb momentumok voltak megtalálhatóak benne, mint az első részben.

Idézetek: 

"Anna: Nem vagy felelős a szüleink döntésért, Elsa.
Elsa: Csak a halálukért."

"Olaf: Érett fejjel könnyebb lesz az élet."

"Kristoff [Olafnak]: Tudtad, hogy ha hallgatsz egy hosszú úton, nem bolondulsz meg?"

"Troll papa (Pannie): Ha nem látni a jövőt, nincs más út, mint tenni, ami helyes.

"Olaf [Annának]: Alig várom, hogy én is őskövület legyek, mint te, és ne aggódjak a fontos dolgok miatt."

You May Also Like

0 megjegyzés