The tea break award | A Teaszünet Díj

by - 12/31/2017


A díjat a Luthien könyvvilága blog bloggerinájától kaptam, amit ezúton is köszönök. Ebből látom, hogy több embernek tetszenek az írásaim, mint vártam. :)

A szabályokról

1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.

2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.

3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.

4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.

5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.

+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.

Az idézetem

"Yo creo en milagros, en ángeles y en hadas..
Creo en ese sue
ño de un mundo distinto que llegue el mañana"
 
Magyarul: 
"Hiszek a csodákban. Az angyalokban, a tündérekben..
Hiszek ebben az álomban, egy másik világban - ami majd holnap jön el"


Dorka kérdései
1. Ha írhatnál egy levelet a jövőbeli énednek, mit mondanál neki?
 Leírnám neki, hogy remélem ő egyes dolgokat nem követett el még egyszer.

2. Mi tesz téged boldoggá?

Az írás, az olvasás, a zene és a nyelv, amit tanulok. <3 Ez a négy dolog. Na jó, ide sorolhatjuk még a kávét is.
3. Melyik a kedvenc meséd?
Micimackó!!! Tizenhét éves korom ellenére is képes voltam gyermekded vigyorral végignézni és röhögni rajta. Sok emlék fűz ahhoz a meséhez. 
4. Melyik könyv volt rád a legnagyobb hatással és miért?

Rácz-Stefán Tibor Fogadj el és Túl szép c. regényei. Első sorban a témájuk miatt.
5. Mit gondolsz, mi a legnagyobb erősséged?
Egoista leszek: írás, éneklés
6. Mi a legnagyobb félelmed?

Jelenleg az, hogy jövőre megismétlem azt, amit idén is elcsesztem. Attól nagyon tartok. Amúgy hacsak nem jön mögém egy oroszlán és akar felfalni, akkor nem nagyon tudok olyat mondani.
7. Ha valamilyen más típusú blogot vezetnél, milyen lenne az?
Zenei, filmes (akkor talán rávenném magam arra, hogy többet filmezzek és nem lennék ezen a téren analfabéta),
8. Mikor van a legtöbb időd blogokat olvasni? 
Leginkább este.
Zsanett kérdései:
1. Miért kezdtél el blogot vezetni? Miért az a neve, ami?
Mert valahova gyűjteni akartam a véleményeimet. A névválasztás picit mókás volt. Eredetileg álnéven akartam írni amiatt, mert sokan lenézik azokat, akik valamilyen művészi dolgot csinálnak (pl: írnak, festenek, rajzolnak...). De ez drága adminom miatt nem nagyon jött össze. :D Semmi gond. Nem haragszom, Zsófi, tudod, hogy imádlak. 
2. Milyen típusú könyveket szeretsz? (sci-fi, romantikus, stb.)
Romantikus, fantasy, erotikus, krimi
3. A blogod melyik rovatát szereted a legjobban? Ha van ilyen, ha nincs, akkor melyik a kedvenc bejegyzésed a közelmúltból?
A borítóleleplezés rovatomat szeretem a legjobban. Mindig várom az ilyeneket. Nagyon szeretem megcsinálni őket. :) 

4. Van-e olyan típusú könyv, amit semmiképp sem olvasnál?
Nem mondanám. Bár a bátyám által olvasott fantasy-k eléggé taszítanak. 
5. Mi jellemzi szerinted a tökéletes karaktert?
A mai világban már egy tökéletes külső kell a karakternek azért, hogy "tökéletes" legyen. Példaként hozom: Leiner Laura Bexi-sorozatából Nagy Márkot. Bár ez a részemről hülye példa, hiszen őt én is imádom, de na. Azért mégis lehet szeretni. Főleg, miután megmutatta a normális oldalát is. 

6. Az E/1-ben vagy az E/3-ban íródott könyveket szereted-e jobban?
E/1. Úgy jobban bele tudja magát élni az ember. Bár én valamilyen oknál fogva az E/3-ban íródott regényeket fejben átrakom E/1-be és úgy olvasom. Gondolom hozzászokott az agyam. Nem nagyon szeretem az E/3-at.
7. Változtatnál-e valamit a blogodon? Ha igen, mit?
Amit változtatni akartam, már megtettem. Nekem már így tökéletes. :)
8. Milyen típusú blogokat szeretsz olvasni a könyveseken kívül?
Történetes blogokat. :) Őket nagyon szeretem. Persze csak akkor, ha a sztori is jó. :)
Kiválasztott bloggerek:

You May Also Like

0 megjegyzés