Hamarosan itt a Love, Simon, azaz a Simon és a homo sapiens-lobbi film

by - 12/07/2017

 Sajnos még nem volt szerencsém elolvasni a könyvet, (reményeim szerint már csak idén karácsonyig lesz ez így) viszont a néhány napja felbukkanó Love, Simon film trailere mellett nem tudtam szó nélkül elmenni. Már csak azért sem, mert az egyik kedvenc színészem Nick Robinson játssza a főszerepet. Őszintén szólva, én nem vagyok nagy filmrajongó, főleg nem akkor, ha az a film könyv alapján készült. Viszont ezzel úgy vagyok, hogy akármi lesz (még akkor is, ha eljön a világvége) el fogom olvasni a regényt. Minél előbb. 
 Egy kis kutatás után megtalálhatja az ember, hogy Amerikában 2018. március 16.-án mutatják be, viszont itthon mint tudjuk, még kérdéses, mert sok munka van még vele addig, míg az itthoni mozikban is vetítésre kerülhet. Gondolok itt a szinkronizálásra. Viszont azon elkezdhettetek már gondolkodni: Vajon ki lesz Simon magyar hangja? Én csak reménykedem benne, hogy ugyanaz a srác, aki a Minden, mindenben volt. Őt imádtam. 
 Esetleg, ha még nem láttad volna a trailert, itt megnézheted. (kapcsold be a feliratot a jobb alsó sarokban)
Remélem, hogy ugyanakkora nézettséget fog kapni a film (már csak Nick Robinson miatt is), mint a könyv. Ha pedig olyan vas mint én, hogy nem olvastad a könyvet, de tervezted és a trailer még jobban felkeltette a figyelmed, akkor ne félj belevágni. Hiszen a trailer is azt mutatja, hogy rossz könyv már nem lehet, ha filmet csinálnak belőle. 
 Kíváncsi vagyok rá, hogy Nick-nek hogy sikerült átvedlenie magát a Minden, mindenből ismert szívtipróból, a meleg, zárkózott Simon szerepébe. 


You May Also Like

0 megjegyzés