Moly Tag

by - 8/25/2017

Köszönöm az Olvassunk együtt bloggerének, hogy kihívott erre a tag-re.


1. Melyik könyvet jelölted be utoljára olvasottként?

 M. G. Brown: Kavargó rózsaszirmok c. regénye volt a legutolsó, amit kiolvastam, viszont folyamatban van a következő. Az értékelést pedig megtaláljátok a Kavargó rózsaszirmokról a blogon.

2. Mi az aktuális olvasmányként bejelölt könyved?

Jelenleg két könyvet is olvasok, melyből az egyik utazókönyv, mind a kettő megtalálható a blogomon a "Jelenleg olvasom" fülre kattintva. 

3. Milyen könyvet adtál hozzá utoljára a várólistádhoz?

Nem használom a várólista funkciót.

4. Milyen könyvet tervezel legközelebb elolvasni?

 Szabó Tünde: Balla Adrienn - Az alibi. De még nem biztos.

5. Használod a csillagozós értékelési rendszert?

Persze. :) Molyon mindig. Itt a blogon nem.

6. Részt veszel-e valamilyen kihíváson?

Sokon igen, és általában teljesítem is őket.

7. Használod a kívánságlistát?

Igen. Százon túli példányszámmal.

8. Milyen könyvet fogsz venni legközelebb? 
 
 

Ma megyek Sam Wilberry: Cage című könyvének bemutatójára és azt veszem meg, mert ugyan előolvastam az elejét, mert csak annyit engedélyezett a kiadó, de már tűkön ülök, hogy mi lesz a folytatás. 

9. Van kedvenc idézeted? Melyik idézetet kedvencelted utoljára?

Túl sok van. :D 
Nem tudom, mit kedvenceltem utoljára. :D

10. Kik a kedvenc szerzőid?

Leiner Laura, Ally Carter, Papp Dóra, M. G. Brown, Baráth Viki, J. L. Armentrout
(elszólni még nem akarom magam, de az előzetes jelzések alapján Sam Wilberry is ide tartozik.)

11. Csatlakoztál valamilyen zónához?

Jó párhoz. :D
12. Min változtatnál a moly.hu oldalán?

Nincs semmi, max azt, hogy képeket ne csak a pró tagok tölthessenek fel, mert az fogja meg először az embert - ötven százalékban - és utána olvassa a szöveget.

13. AniTiger kérdése: Mik azok a FRISSeidben, amikre azonnal rákattintasz és mit az, amit ha olyan a kedved, akkor lazán leszűrsz?

Olvasások, Karcokon belül a Molyblogolók zóna, nagy ritkán a Friss szerzemények - vagy nem tudom, mi a zóna neve -, és még egy pár, de nem nézem végig például a követéseket, hogy ki, kit követett be.

14. K_A_Hikari kérdése: Mi az első dolog, amit megnézel egy másik moly adatlapján? 
 

Valamiért mostanában mindig az akkori aktuális olvasmányát/olvasmányait szoktam megnézni, illetve a kedvenc szereplőit és szerzőit. 

15. M_Annie_99 kérdése: Miért kezdted el használni a moly.hu?

Amikor elkezdtem komolyabban blogolni, számon akartam tartani, hogy mit mikor kezdtem el és fejeztem be. Erre a moly pedig tökéletes. És másra is. 

16. Penzesaliz kérdése: Mit szeretsz a legjobban a moly.hu-ban?
 
 
A közösséget és hogy sok új könyvet tudtam megismerni az idő alatt, amióta használom. 

17. Te milyen kérdést tennél hozzá a taghez?

Hány új - molyon megismert - könyvet olvastál el, mióta regisztráltál?

Kihívottjaim: 

You May Also Like

0 megjegyzés