Baráth Viktória: Első tánc könyvjelző eredményhirdetés

by - 1/31/2017

 Bevallom nehéz döntés volt, hogy ki is kapja azt az egy-egy könyvjelzőt, amit Viki által kaptam a
dedikáláson csak azért, hogy kisorsoljam köztetek. És mind ezt persze úgy kaptam meg tőle, hogy alá is írta.

Utolsó szónak pedig csak annyit mondok: BUÉK minden kedves olvasómnak és gratulálok a nyerteseknek, akiket akkor fel is fedezek:
  1. Könyvmolyok Világa (Gratulálok Lili!)
  2.  Alexandra Jakab (Gratulálok Alexa!)
  3. Merci (Gratulálok Merci!)
A nyertesek írják meg nekem itt az e-mail címüket, ahol azonnal fel is veszem velük a kapcsolatot.

Gratulálok a nyerteseknek. Ne aggódjanak azok, akik most nem nyertek, mert lesz még nyereményjáték a közeljövőben. Előfordulhat könyves nyeremény is, úgyhogy figyeljétek a blogot. Ha szükségesnek érzitek és szeretnétek figyelemmel követni minden bejegyzésem, akkor akár fel is iratkozhattok. Persze semmit nem erőltetek. 😙

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Úristen! Ezt nem hiszem el. Köszönöm <3
    (miután kiugráltam és kivisongattam magam, végre le tudom írni az email címem)
    Email címem: evicica13@gmail.com :)
    Még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit. Nem ígérem, hogy még a héten sikerül feladni, de a hónapban még oda fog érni.

      Törlés
  2. Uristen koszonom szépen 😍😍😍
    alexandra200101@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. Máris írok. Téged kergettelek eddig. :D Mondjuk úgy voltam vele, hogy ráér.

    VálaszTörlés