Csokoládé Book Tag, avagy könyv és csoki a legjobb párosítás

by - 1/26/2017

Tejcsokoládé – egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni

Most már nem nagyon van olyan könyv, amivel nagyon nyúznak, hogy "Olvasd el! Olvasd el!". Talán egy-két ilyen van, de abból most csak egy jut eszembe, az pedig a Gyönyörű sorscsapás trilógia, amire őszintén szólva már én is nagyon rég óta kíváncsi vagyok. Nem is értem, miért nincs még fent a moly.hu-s listámon.

Étcsokoládé – egy sötét témájú könyv 

Sötét témájú könyv? Hááát... Nem igazán szoktam (sőt egyáltalán nem) horrort olvasni, a fantasy-ra pedig csak most kaptam rá igazán, így... Szerintem, ami eddig nekem a "sötét" témába sorolható, az Jennifer L. Armentrout: Obszidiánja lenne. Hogy miért? Magam sem tudom. Talán az arumok miatt. Halvány lila dunsztom sincs, hogy miért ez jutott eszembe a sötét témáról.

Fehér csokoládé – egy vidám könyv 

Mivel főként vidám témájú könyveket olvasok, így nehéz választanom, de mivel mégis kell, így azt hiszem a legjobban Leiner Laura könyvei illenek ide a legjobban, azok közül is a Szent Johanna Gimi sorozat. Azt viszont ne kérjétek, hogy abból kiválasszam, melyik a legviccesebb.

Csokoládé, aminek karamell van a közepén – egy könyv, ami ellágyított

Magam sem tudom, miért, de nekem legjobban ehhez a ponthoz Sebők Aida: Pont, mint te! című könyve illene.

Oreo – egy könyv, amiért megőrülsz 

Egyszerű a válasz. Rácz-Stefán Tibor: Túl szép című regénye. Fantasztikus volt. Imádtam, ahogy Tibi végigvezetett a két srác kapcsolatán.

Ostyamentes Kit Kat – egy könyv, ami meglepett téged 

Ide szintén Rácz-Stefán Tibor könyvét tudnám mondani, még pedig a Fogadj el!-t. Sok meglepő fordulat és cselekedet volt a könyvben. Például a legvége, bár bevallom az őszintét a közepétől fogva az is kiszámítható volt, de egészen addig nem is gondoltam volna, hogy ilyen befejezést kaphat a regény.

Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral – egy könyv, amit bármikor újraolvasol 

Kelly Oram: Cinder és Ella. Már egyszer újraolvastam. Érik a második, de nagyon. 💟

Bonbon – egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet

Szerintem a mostani válaszomon senki nem fog meglepődni, ami nem más mint... Leiner Laura: Bexi-sorozata. Mondanám a Luxen-sorozatot, mert azzal egy évig nyúztak, mire végre belekezdtem, de annak még (jelenleg) csak a második köteténél tartok. Apropó! Nemsokára ÉRTÉKELÉS. 

Akiket én kihívnék erre a kihívásra, ha még nem csináltátok meg: 
  1. Könyvmolyok Világa blog (Jó szórakozást Lili!)
  2. Deszy Könyvajánlója blog (Jó szórakozást Deszy!)
  3. Inside My Head vlog (Jó szórakozást Andi!)

You May Also Like

0 megjegyzés