K.M. Holmes: Tiéd a főszerep (Tiéd a főszerep 1.)

by - 9/25/2020

Fülszöveg:

Camie Benson egy átlagos lány, átlagon felüli írói ambíciókkal. Forgatókönyvírói pályafutása magasan ível felfelé, és az egyhangú mindennapjait bizony eléggé feldobja, mikor élete első filmpremierjén megismerkedik az ügyeletes hollywoodi szépfiúval, Damian Reshore-ral, a szuperszexi filmsztárral.

Camie aggályai ellenére belemegy a kapcsolatba, és gyönyörű napokat töltenek együtt. A csodás élményeknek azonban hamar vége szakad. Ráadásul a munkaadója is elbocsátja.

Vajon Camie szíve is képes lesz újra megnyílni? Van visszaút egy furcsa szakítás után? Mit kezd azzal a helyzettel, amikor az új főnöke, a vonzó, de arrogáns Miguel félreérthetetlen jeleket küld felé?

Ezekre a kérdésekre keresi a választ K. M. Holmes humorral és képtelen helyzetekkel teletűzdelt első könyvében.

KÖSZÖNÖM AZ ÁLOMGYÁR KIADÓNAK 
A RECENZIÓS PÉLDÁNYT

 Véleményem:

 Amikor megláttam ezt a könyvet a kiadó friss megjelenései között azonnal a molyos kívánságlistámon landolt. Aztán pedig eljutottam odáig, hogy megkaparintottam és elkezdtem olvasni. Ott melyben magához bilincselt és fogvatartott a történet. Miguel és Camie története tényleg álomvilágba illő, amire minden lány szívesen vágyna. Vagy nem, hiszen mindenki más. 

"Szerintem az orvosom félrehallotta, amikor fogamzásgátlót írattam fel nála…" - 71. oldal

 A történet mondhatni teljesen átlagosan kezdődik, már ha azt átlagosnak lehet nevezni, hogy forgatókönyvíróként dolgozol és lehetőséged adódik részt venni a forgatásokon. Ilyen egy átlagos élet, nem?


Camie története azonban csak itt indul be igazán. Hiszen a történet elején kiderül, hogy egészen addig az ő munkái a legjobb barátnője és egyben mentora Terry neve alatt jelentek meg. Azonban Camie-t már az elején egy olyan nőnek ismerhettük meg, aki odavan a munkájáért és szívvel, lélekkel csinálja ezt az egészet (bár őszintén meg tudom érteni, mert van izgalmas oldala is ennek a munkának). Camie egyik alkalommal elmegy Terry-vel egy gálára, ahol a színészek, filmrendezők és minden olyan ember ott van, aki számít ebben a szalmában. Egy véletlen következtében pedig megismerkedik a nagy és híres színésszel Damian Reshore-ral. Az ő kapcsolatuk azonban nem tart sokáig. Camie hibernálódási idejének végén pedig új álláslehetőséget kap egy nagyobb filmgyártó cégnél, ahol megismerkedik az új főnökével Miguel Wyak-kal. 

"– Nyuszi – mondtam félhangosan és felálltam a helyemről.

– Azt mondtad, nyuszi? – nézett rám döbbenten. Nem hitt a fülének, nagyon felbőszítettem vele, mégis mosolyra szaladt a szája.

– Én? Pfff… – fújtam ki a pofazacskómból a levegőt. – Dehogy! Azt mondtam, hogy rendben.

– Persze. Csak más betűkkel. - 185. oldal


 Vagy a női hormonok, esetleg a kapcsolat hiánya miatt, de Camie és Miguel hamar egymásra találnak. Eleinte csak a szexről szól a kapcsolatuk, ami véleményem szerint már nem jó kezdet, náluk azonban mondhatni jó iránynak is. Bár amilyen hullámvasutat írt le a történet néha ebben sem voltam biztos. 

"Hazugságok tömkelege volt az életem. Koholmányok sokasága, melyek csak a megtévesztésre voltak jók." - 411. oldal

 A viszonylag rövid idő alatt kialakult kapcsolatukról azonban a Nagyfőnök, a cég vezérigazgatója (és nem mellesleg Miguel fogadott apja) is tudomást szerez, ebből pedig egy szép kis beszélgetés kerekedik ki.


Az ember azt hinné, hogy ha a szülők kedvelik a gyerekük párját, akkor a történet már felhőtlen és vidám. Hát... Olvasd el a történetet és sok mindenre rájössz. Szóval mindenképp írd meg a véleményed. Aztán szépen lassan haladt a történet, minden békés volt egész addig, amíg... Fel nem bukkant egy nem várt személy, aki miatt a történet további részében nagyon sokat dühöngtem. Szó szerint elbizonytalanodtam, hogy mi lesz a történet vége. Hiszen mindent megtesz, hogy visszaszerezze korábbi szerelmét és helyrehozza a hibáit, amit... Hát... Azt se mondom, hogy nem sikerül, de azt sem, hogy igen. Az egyik jelenetnél odáig jutottam, hogy majdnem megsajnáltam. De csak majdnem. 

 A végére pedig jöjjön a nagy kérdés: Miguel vagy Damien. Hát... Véleményem szerint inkább Miguel. Damien... Hol szerettem, hol nem. Voltak jó és rossz húzásai, de nem nőtt annyira a szívemhez, mint Miguel. Miguel karaktere ténylegesen az a pasi, aki minden nő álma. Vagy tévednék?

Összességében én nagyon szerettem ezt a történetet és magát az írónő stílusát. Kezdésnek nagyon jó könyv lett és izgatottan várom, hogy a következőt is a kezembe vehessem, amit amikor megláttam nevettem egy nagyot. De hogy miért azt majd megtudjátok képből, amit ki fogok tenni instára. 


You May Also Like

0 megjegyzés