"Amikor a könyvet írtam, még abban sem voltam biztos, hogy kiadják-e az Egyesült Királyságban, nemhogy az egész világon." - interjú Holly Millerrel

by - 9/11/2020


1. Hogyan jött Callie és Joel története?

Egy este a barátokkal vacsorázva jött az Álmomban már szerettelek ötlete. Az életre és a szerelemre vonatkozó kérdéseket tettünk fel egymásnak, és az egyik felmerülő kérdés az volt: "Mit tennél, ha tudnád a halálod időpontját?" A barátaim nagyon elgondolkodtak, hogy akarják-e vagy sem. Én elkezdtem gondolkodni, milyen érdekes lenne ezt a kérdést egy szerelmi történettel ötvözni. Így merült fel bennem először az ötlet.

2. Véleményed szerint Joel képessége áldás vagy átok? Miért?

Szerintem az a képesség, mint amivel Joel bír nagyon megosztó - hogy áldás vagy átok - attól függ, hogyan kezeled. Joel nem nagyon foglalkozik ezzel - a könyv kezdetén zaklatott és gyötrődik, és igazi tehernek érzi képességének súlyát. Nagyon érzékeny mások fájdalmaira, ezért nehezen kezeli az előérzeteit. De vannak jó dolgok abban, hogy tudjuk, mi következik - például, hogy segíthetünk barátainak és családtagjainak elkerülni a nehéz vagy veszélyes helyzeteket. Azt kell mondanom, azt hiszem, hogyha olyan lennék, mint Joel - azt hiszem, nagyon küzdenék a jövőbe látással, különösen ott, ahol a szeretett embereket érinti!

3. Mesélj egy kicsit magadról. 

Norfolkban, az Egyesült Királyság keleti partján élek, férjemmel és mentőkutyánkkal. Egész életemben író szerettem volna lenni - ez az, amire valaha is vágytam -, és az egyetemen kreatív írást tanultam. Mindig kora reggel és hétvégén, teljes munkaidőben írtam, így valóra vált álmom, hogy megírjam az Álmomban már szeretteleket mivel ez lehetővé tette, hogy minden időmet az írásaimnak szentelhessem.

4. Tervezel folytatást a történetnek?

Jelenleg nem tervezek folytatást - bár ha valaha is lenne rá lehetőségem, akkor nagyon szeretném. Azt hiszem, sok érdekes hely van, ahol el tudnám vinni ezt a történetet!

5. Amikor elkezdted írni számítottál rá, hogy több országban is nagy siker lesz a könyved?

Egyáltalán nem! Amikor a könyvet írtam, még abban sem voltam biztos, hogy kiadják-e az Egyesült Királyságban, nemhogy az egész világon. Teljesen elképesztő volt, hogy sok ország olvasói megszerették Callie és Joel történetét. Szeretek utazni, ezért az-az elképzelés, hogy az emberek szerte a világon elolvassák az Álmomban már szeretteleket, teljesen csodálatos.

6. Ha te ilyen képességel rendelkeznél, mint Joel, mernél szeretni?

Azt hiszem, Joelhez hasonlóan, az eszem azt mondaná, hogy nem, azonban a szívem egészen mást mondana nekem! Ahogy Joel felfedezi, az igazi szerelmet az olyasmi, amit nem tudsz irányítani vagy racionalizálni. Talán megpróbálnék harcolni ellene, de szinte biztosan megadnám magam!

7. Mennyit írsz egy nap?

Szerencsém vagyok, hogy teljes munkaidőben írhatok, ezért megpróbálom úgy kezelni a munkanapomat, mintha még mindig egy irodában dolgoznék - kilenctől ötig, ebédszünettel együtt. Néha ennél valamivel hamarabb kezdem, de mindig megpróbálom a 6-7 órás írási időt betartani. Hajlamos vagyok órákban mérni a haladásomat, nem pedig a szavak számát nézni.

8. Ha te magad lennél Callie helyében, ugyanúgy cselekednél?

Igen, azt hiszem, valószínűleg megtenném. Nem vagyok biztos benne, hogy szeretném tudni, mennyi időm van még hátra - Callie-hez hasonlóan, azt hiszem, hogy ezt negatívnak, nem pedig pozitívnak látnám. Nehezen tudnék bármit is élvezni, ha ketyegne az óra, és tudnám, mikor jár le!

9. Mit üzennél az olvasóidnak? 

Szeretnék hatalmas köszönetet mondani az olvasóimnak. Remélem, hogy beleszerettetek Callie-ba és Joelbe, és élveztétek a történetüket. Nagyon remélem, hogy életigenlőnek és felemelőnek találjátok a könyvet, annak ellenére, hogy egy-két könnycseppet is kicsalhatott belőletek! Azt hiszem, ez egy könyv arról a bátorságról, amely néha egy másik ember szeretetéhez szükséges, és az igaz szerelem erejéről, és nagyon remélem, hogy ez átjön nektek is.

You May Also Like

0 megjegyzés