Sarah Andersen: Puha boldog puffancs

by - 10/15/2017



Fülszöveg:

Itt a fürdőruhaszezon! Készítsd fel strandoláshoz a tested! Dolgozz azon a hasfalon! Emeld meg a feneked!
Ööö… vagy mégsem. Felejtsd el, és légy inkább puffancs! Puha, boldog puffancs!

A Sarah Andersen összegyűjtött képregényeit tartalmazó második kötet ott folytatódik, ahol az előző abbamaradt – vagyis összegömbölyödve egy kupac paplan alatt, figyelmen kívül hagyva a való világ kötelezettségeit. Ezek az új képregények és rajzokkal ellátott személyes jegyzetek a fiatal felnőttlét ádáz érzelmi hullámvasútjának magasságait-mélységeit követik: anyagi problémák, nyűglődések, a pulcsilopás rejtelmei, és egy otthonmaradós-pizzázós nap örömei. Mindenki a fedélzetre!
Sarah Andersen fiatal brooklyni képregényrajzoló és illusztrátor. Igazából menő és kiegyensúlyozott életet él. De tényleg.

KÖSZÖNÖM SZÉPEN A FUMAX KIADÓNAK
A RECENZIÓS PÉLDÁNYT!
Vélemény:

 Szerintem nem kell mondanom, hogy Sarah-nak ezt a művét is imádtam. Annyi humor és báj van ebben a lányban, amit még életemben nem láttam, még egy rendes regényben sem. Egyszer sem hagyott unatkozni. Mai nap kocsiban ültem, mikor elmentünk a városligetbe, az anyukám éjjel. Út közben végig olvastam és magamban nevetgélve meg, mert nem akartam, hogy hülyének nézzenek. Viszont Sarah humorát tény, hogy nem lehet röhögés nélkül kibírni. Imádni való a kis csíkos pulcsi lány a kis nyuszival. Egyszerűen bármikor képes örömöt csalni az emberek arcára. Még a legrosszabb napokon is. 
 Mondanom sem kell, miután én találkoztam vele élőben, a cseppnyi angoltudásommal annyit felfogtam, hogy élőben is ugyan olyan boldogságbomba (ha poénos akarnék lenni, azt mondanám, hogy puha boldog puffancs). 
 Alig várom, hogy a Puffancsnak megjelenjen a következő része (igen, lesz az is). Kíváncsi vagyok, hogy ott milyen kalandokat élhetünk át egy órában.

Kedvenc idézet:

Az egészet másoljam be?? 😃

Borító:

IMÁDOM!!! Főleg, hogy ilyen puha plüss, vagy nem tudom, milyen anyagból van. Remélem a következőnek is ilyen lesz a borítója. Ha nem, az sem baj, mert anélkül is nagyon jó. Sok ember mondjuk a borítót nézi meg először - én mondjuk nem csak azt - ezért nekik ez a legfőbb szerintem, amiért élvezik. Meg azért, mert fantasztikus a borító is. Kis egyszerű.

You May Also Like

0 megjegyzés