Ha egy kis melegségre vágysz - A Szivárványálom könyvek könyvbemutatóján jártam

by - 12/11/2019

Fotó: Seres Bence
 Szombaton volt a Szivárványálom könyvek Könyvkiadónak egy háromszerzős premierje. Bemutatkozott új könyvével Hajnal Kitti, Sam Wilberry és egy új szerzőjük Erdőss Alex. Nagy izgalommal mentem el erre az eseményre, hiszen a szerzőkhöz nagyon jó baráti kapcsolat fűz. Ám erre az eseményre egy másik rendezvényről jöttem, így sietnem kellett, de mázlimra még előbb is értem oda, mint ahogy elkezdődött. 
 A beszélgetés hatalmas nagy élmény volt. A
Szivárványálom Könyvek
három szerzőn kívűl jelen volt Betty Forest, aki ezen a könyvbemutatón csak a kérdező szerepét töltötte be. Ő azonban hamar átadta a stafétát az olvasóknak, így mi is kérdezhettünk tőlük akár az új, akár a régi könyveikről. Így derült ki az is, hogy Erdőss Alex egy lány
köntösbe burkolózott pasi.

Fotó: Seres Bence
A szerzőkkel mindössze jól elbeszélgettünk, nem zárkóztak el az olvasóktól (bár nem mintha úgy ismerném őket) és mindenkivel váltottak egy-egy szót. 

 Kíváncsian várom a Szivárványálom Kiadó újabb megjelenéseit és az esetleges új szerzők könyveit.
 Na meg hamarosan elolvasom a Csillagvizsgálót, melyre már nagyon kíváncsi vagyok.

You May Also Like

0 megjegyzés