Summer Book Tag 2017

by - 6/04/2017

 
Először is szeretném megköszönni a Kedves Könyvek bloggerinájának, hogy kihívott.

1. Milyen könyvet olvastál, ami nyáron játszódik?

Baráth Viktória: Első tánc című könyve volt azt hiszem az első, amit nyári évszakról olvastam. És
mint az értékelésemben is olvashattátok, egyszerűen imádtam és várom a folytatást. Molyon is megtaláljátok róla az értékelésem, amit a blogon a jobb oldali sávban találtok meg (amúgy ana_blogger néven vagyok megtalálható.)

2. Melyik könyvbéli helyszínre mennél vissza szívesen nyaralni a nyáron?
Mind történetben is megélném azt, amit a főszereplő, mint pedig helyszínben. :) Nagyon tetszett minden, ami le volt írva és egyszerűen imádtam minden egyes sorát. 

3. Mit olvasnál szívesen kötelező olvasmányként ezen a nyáron?

Amy Harmon: Arctalan szerelem, vagy Rácz-Stefán Tibor: Túl szép. Mind a két történet egy fantasztikus sztorit mesél el és nagyon jó átélni a szereplőkkel ezt az egészet. Bár én úgy vagyok vele, hogy minden történetnek megvan a maga szépsége. Kivéve, amelyiknek nincs. 

4. Melyik könyvbéli karakterrel/karakterekkel töltenél el szívesen egy estét a nyári tábortűznél?

Na, akkor most nézzük először a férfi karaktereket: 
Nagy Márk: Bexi-sorozat
Adam: Törékeny vonzerő (hamarosan megtudjátok, miért)
Lochan: Forbidden

Lányok közül: 
Ella: Cinder és Ella
Bexi: Bexi-sorozat
Chloe: Törékeny vonzerő
Lena: Enigma, Ezüsthíd
Maya: Forbidden

5. Ajánlj egy könyvet erre a nyárra!

Hamarosan lesz róla értékelés. Úgyhogy majd azt olvassátok el. (Collen Hoover: Maybe someday)

6. Mi az első, ami eszedbe jut a nyár és a könyv szó hallatán?

Nyár: Szabadság, tanárok és parancsolgatás nélküli két és fél hónap, amit csak a könyveknek szentelek. 
Könyv: Felszabadulás, menedék. 

7.  Melyik könyvet/könyveket tervezed elolvasni ezen a nyáron?

Én általában nem nagyon tervezek előre, de: 
Szabó Tünde: Balla Adrienn - Az alibi
Collen Hoover: Maybe someday
Anne L. Green: Törékeny vonzerő (hamarosan befejezem)

Én kihívottjaim:
Kitablar
Könyves pillanatok
Lap lap urán

You May Also Like

2 megjegyzés