Alice Oseman: Heartstopper - Fülig beléd zúgtam

by - 7/02/2022

Fülszöveg: 

KÉT FIÚ TALÁLKOZIK.
KÉT FIÚ ÖSSZEBARÁTKOZIK.
KÉT FIÚ EGYMÁSBA SZERET.

Charlie és Nick egy suliba járnak, de nem ismerik egymást… mígnem egy napon
egymás mellé ültetik őket. Egykettőre összebarátkoznak, Charlie pedig hamarosan belezúg Nickbe. Kár, hogy semmi esélye nála: Nick tipikus rögbis fiú, és biztos, hogy csak a lányok érdeklik…
Ám a szerelem útjai kifürkészhetetlenek, és mintha Nick egyre közvetlenebb lenne
Charlie-val…

Lehetséges, hogy Charlie érzései viszonzásra találnak? Derítsd ki te is!

Szereted a Vörös pöttyös könyveket?
Vidd haza nyugodtan! Tetszeni fog.

Véleményem: 

  Amikor kijött a sorozat nagy volt a hype körülötte. Pont ezért is gondolkdotam, hogy elkezdjem-e nézni, hiába ott volt a tényező, hogy LMBTQ sorozatról volt szó, amiket kiefejezetten szeretek. Ám mégis győzött a kíváncsiság és elkezdtem nézni. Azonban csak az első részig jutottam, mert közben megjelent a könyv változata itthon is, így az első dolgom volt azt beszerezni. Habár be kell vallanom, az a könyvbeszerzés mély nyomokat hagyott bennem. Először bementem a Duna Plázai Libribe, ahol azt mondták, náluk csak június-július körülre várható. Aztán pár nappal később sétáltunk a párommal a Westendben (nem voltunk lusták és inkább sétáltunk hazafelé) és megálltam a Pop Up Store előtt, mert megláttam a Fülig beléd zúgtamot. Mondom jó, bemegyünk. Bementem, megvettem, kedvesen mondta az eladó lány, hogy még csak náluk kapható. 

"– B-bocsánat.
– Nehogy már TE kérj bocsánatot!
– Bocsi!!
– Hallod, jó sokat mondod ezt.
– …
– Ki ne mondd!"

 Amikor azonban kijöttem a boltból megláttam a könyvesbolt bejárata mellé ragasztott kis papírt, amitől a szívem szakadt meg. "Ebben a könyvesboltban a hagyományostól eltérő könyveket is árulunk." Ez állt rajta. Oké. Nevettem. Belül viszont fájt. Miért? Na, mindegy. Talán lesz jobb is a világ. 

"– Te totál belezúgtál!
– MI VAN?! N… Nem is… zúgok bele minden srácba, aki kedves velem."

 A történet olvasására viszont csak most tudtam sort keríteni. Viszont nem bántam meg. Amilyen sokat vártam rá annyira tetszett és olyan gyorsan véget ért. Mielőtt beszereztem azt gondoltam, hogy egy szó szerinti regényről van szó. Ám nem. Képregény, ami nekem külön fura volt, de nagyon tetszett. Sokat nevettem. Kíváncsi

vagyok ezek után, hogy a sorozatot hogy rakták össze. 

"– Tudnál járni valakivel, aki nem lány?
– Nem tudom… Lehet.
– Meg tudnál csókolni valakit, aki nem lány?
– Én… Nem tudom.
– Meg tudnál csókolni engem?
– Igen."

 Bátran ajánlom a sorozatot és a könyvet is mindenkinek, aki szereti az ilyen jellegű dolgokat. Nagyon aranyos és vicces. Komolyan, néha már körbenéztem a buszon/villamoson, hogy nem néz-e rám valami furán, amiért magamban röhögök. Kíváncsi leszek arra is, hogy a második részbe mit tudnak még belerakni.

You May Also Like

0 megjegyzés