Almás pite Readathlon (élménybeszámoló)

by - 9/20/2021


 Amikor megláttam ezt a readathlont törtem a fejem, mit is olvashatnék. Mivel a legtöbb embernél lassabban olvasok, így egy vékony könyvet szerettem volna választani. A polcomat végignézve pedig rájöttem: most el tudom olvasni a könyvhéten beszerzett egyik regényemet, amely Gabriella Eld: Talpig feketében című könyve volt. Ám még ezt se sikerült teljesen befejeznem, de legalább a könyv kilencven százalékát elolvastam a readathlon alatt. Nem voltak promptok, mint a könyvkempinges readathlonnál, csupán egy bingó, melynek nem minden pontja volt olvasással összefüggő. 

Nézzük is ezeket a "feladatokat". Nézzük, milyen feladatok is voltak, és hogy nekem miket sikerült teljesítenem. A feladatokat a mellékelt képen láthatjátok, nekem pedig a kilencből összesen (na jó egy kis csalással) ötöt sikerült teljesítenem. Ez az öt pedig a következő volt

Nincs elérhető leírás.  

1.Olvass egy könyvet, amihez kedved van.

Ehhez a ponthoz mint említettem Gabriella Eld: Talpig feketében című regényét választottam, melyet nagyon jó választásnak véltem magamat ismerve, hiszen egy rövid könyvről beszélünk. Ám még ezt se sikerült befejezni a megadott idő alatt, de ennek nem is ez volt a lényege, hanem az, hogy jól érezzük magunkat. De legalább a feléig eljutottam. 


 

2.Nézd meg a kedvenc őszi filmed. 

Na én itt csaltam egy kicsit, mert filmet nézni ugyan volt kedvem, de egy őszi film se jutott eszembe, viszont eléggé magam alatt voltam aznap, így megnéztem a nyugibogyóként alkalmazandó két sorozatrészemet, mely A hegyidoktor újra rendel c. sorozat 11. évadának 11. és 12. része volt. Ez ugyanis egy trasznemű focista tiniről szól, aki talán még nálam is nehezebb akadályokba ütközik ezen két rész folyamán. 


3.Igyál egy őszi italt.

Ehhez a ponthoz én a teát választottam, amit viszonylag ritkán szoktam inni, de hideg időben nagyon jól tud esni. Most pedig este kifejezetten hideg idő volt, így pont kapóra jött, habár szerintem enélkül is megittam volna egy bögre forró teát. 


4. Vedd fel a kedvenc őszi pulcsid. 

Megtettem. Habár nem kifejezetten mondható őszinek mégis meleg, hideg időkre tökéletesen alkalmas, ha nem vagy nagyon fázós. Megsúgom én ebben toltam végig 33 órát a keleti előtt szakadó esőben. :D Nem volt kellemes, de nem is fáztam. Akkor se és most se. Szóval... Egy vékony pulcsi is sokat tud segíteni a hideg időben. 


5. Egyél valami számodra komfort ételt.

Számomra ez jelen helyzetben a palacsinta. És amilyen mázlim volt találtam még két darab palacsintát a hűtőben, amit gyorsan meg is melegítettem, aztán neki is láttam és... Szerintem öt perc múlva már a mosogatóban is volt a tányér. :D 

 Nincs elérhető leírás.

Szóval, nekem így telt az Almás pite readathlon. Te csatlakoztál? Milyen promptokat sikerült teljesítened? Mit olvastál?

You May Also Like

0 megjegyzés