BORÍTÓLELEPLEZÉS: Szerelem a corona idején

by - 11/18/2020

Fülszöveg:

A szerelem rád találhat a legnehezebb időkben is!
A járvány mindannyiunk életét megváltoztatta, de a viszontagságok mutatják meg, mi az igazán fontos, miért érdemes küzdeni, miért érdemes élni. 
Lehet ez a szerelem?

17 történet, ami megmutatja, hogy bármilyen sötétnek tűnik a világ, ha kinyújtod a kezed, rátalálhatsz arra, aki kivezet a fényre.
Talán a titokzatos szomszédod, aki kedves üzeneteket hagy neked az ablakában.
Talán a vonzó, de mogorva exfőnököd, aki akkor segít rajtad, amikor senki más sem.
Talán a fiú, akinek összetörted a szívét, de még azután is bármit megtenne, hogy újra boldognak lásson.
Talán egy idegen, akivel véletlenül ismerkedtél össze a neten, de segít megtenni azt a lépést, ami megváltoztatja az életed.
Talán egy múltja elől menekülő srác, aki megtanít jelen lenni, érezni, boldognak lenni a mostban.
Engedd el a gondokat, és éld meg a szép pillanatokat!

És akkor lássuk a borítót:

És most pillantsunk bele a regénybe:

Róbert Katalin novellája:

„– Menj, csinálj pár ásítást… Lefelé meg felfelé nézőt is.

– Ászanát, te marha… – motyogtam, és még láttam, ahogy Kornél belemosolyog a kamerába, aztán kiléptem a beszélgetésből.”

Sereg Gitta novellája:

„Úgy volt vonzó, ahogy egy támadásra készülő nagymacska: szép, jó nézegetni, de a közelembe ne jöjjön.

Összerázkódtam. Nem akartam vele menni. Még akkor sem, ha ez az egyetlen megoldás.”

Nagy Roxána novellája:

„Nincs válasza. A szemébe nézek, és végre megértem. Nem tudja, legalább annyira össze van zavarodva, mint a világ. Nem mozdul felém, nem érint a bőre, a közöttünk lévő űr szinte fáj, de látom a tekintetében a vívódást, hogy szeretné, hogy nagyon is szeretné.”

Tavi Kata novellája:

„A veszekedésünk után a köztünk lévő szikra odalett, és eddig a pillanatig azt hittem, örökre kihunyt. Most azonban vágyakozást láttam a tekintetében, és szerintem ő is meg akart érinteni.”

Spirit Bliss novellája:

„– Te vagy az egyetlen, aki nem leszívja az életerőmet, hanem feltölt. Az egyetlen, aki előtt nem kell megjátszanom magam, és mégsem néz rám úgy, mint valami bolondra. Rád van csak szükségem.”

You May Also Like

0 megjegyzés