Ígérettel ellentétben - 2019 nyár

by - 9/03/2019

 Az Eltüntem... De visszajövök - Viszlát 2018 című bejegyzésemben azt ígértem Nektek, hogy egy kisebb kihagyás után újra aktív leszek. Aztán felállítotfel magamnak egy listát, melyben szerepet kapott a "legalább egy könyvet elolvasni" pont. Én úgy terveztem, hogy ez gond nélkül meglesz. Csak út közben haza kellett költöznök a nyári szünetre, otthon még közölték velem, hogy meg nem akarják látni azt a könyvet, amit most olvasok, (Becca Prior: A tanítvány 2.) így aztán egy ideig sunyiba olvastam. Aztán megint rámült a depresszió, amin azok, akik ismerik a családomat nem csodálkoznak és próbálnak segíteni. Ám a depressziónak nálam van egy következménye, mely az, hogy visszaérek a szenvedélybetegség időszakában. Most éppen ezzel küszködök, emiatt próbál nekem egy nagyon fontos személy segíteni, bár őszintén szólva inkább őt féltem. Én úgy vagyok vele, hogy saját magam már nem nagyon érdekel. 

You May Also Like

0 megjegyzés